Specificaties 13,3" (1366x768), 524GB (hdd+ssd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH Review

tiele87 26 mei 2013, laatste update op 10 september 2014, 58 views

Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH

Voor de prijs is het een mooie en fijne laptop. Maar door de gebrekkige kwaliteit van de scharnieren zou ik het product absoluut niet een ander aanraden.

Pluspunten

• De pluspunten zijn de mogelijkheden van de laptop voor de prijs.

Minpunten

• Het slechte wifi-bereik dat zo nu en dan uitviel en de gebrekkige scharnieren die uiteindelijk zorgden voor een compleet uitgescheurd LCD-scherm.

Na een jaar lang de laptop gebruikt te hebben, begon er een licht krakend geluid te ontstaan bij het openen en sluiten van de laptop. Met als uiteindelijk gevolg dat dat het scharnier kapot is gegaan en het LCD scherm is uitgescheurd. Na enige tijd zoeken op het Internet was ik er achter gekomen dat dit een vaker voorkomend probleem is bij deze laptop. Wat hierop volgde was een lang proces. Mediamarkt gebeld, die mij er op wijzen contact op te nemen met Lenovo (dat eigenlijk niet had gemoeten). Daar de laptop heen gestuurd en de conclusie was schade door eigen schuld. Heb het hier niet bij laten zitten en na aandringen op het bestuderen van de vele klachten over gebrekkige scharnieren boden zij mij in eerste een reparatie aan, waarna dit niet mogelijk was zou er een vervangend toestel komen, maar toen dit niet op voorraad bleek te zijn is er besloten om het gehele aankoopbedrag terug te storten. Al met al heeft het erg lang geduurd maar ben ik wel blij met de uiteindelijke oplossing.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH?