LG 42LS3450 Zwart Review

jvkollenburg 23 mei 2013, 264 views

LG 42LS3450 Zwart

Ik weet dat dit een TV is, maar ik gebruik hem als monitor. Je kunt bij de HDMI ingangen instellen dat er een PC aanhangt, zodat allerlei automatische correcties achterwege blijven. Hij is dus ook echt bedoeld als potentiŽle monitor. Als resultaat heb ik nu een 42 inch 1080p monitor met fatsoenlijke ingebouwde speakers en goede kleuren. De TV was in de aanbieding bij tvstore.nl voor 349 Euro inclusief verzending.

Veel mensen wisten me van tevoren te vertellen dat dit veel te groot was om nog gewoon als monitor achter te kunnen zitten. Ik betwijfelde dat en heb nu in de praktijk gemerkt dat het prima werkbaar is. Bedenk ook eens dat vroeger mensen zeiden bij bijvoorbeeld 19 inch dat je pijn in je nek zou krijgen, omdat je continu je hoofd zou moeten bewegen. Nu wordt 19 inch te klein gevonden. Ik zet natuurlijk nu niet zo snel een browser meer gemaximaliseerd open, maar dat is niet erg. Voor games is het perfect.

Heb jij ook een LG 42LS3450 Zwart?