Toshiba DT01ACA300, 3TB Review

piet snot 22 mei 2013, laatste update op 25 juli 2015, 472 views

Toshiba DT01ACA300, 3TB

Pluspunten

• 2 jaar lang 24 uur per dag in een qnap nas gedraaid, probleemloos.

Minpunten

• worden ietwat warm

Inmiddels al ruim 2 jaar ervaring met 8 van deze schijven in een qnap nas. Geen enkel probleem, 24 uur per dag aan, geen smart errors. echt prima schijven voor een zeer schappelijke prijs naar mijn mening. Vergelijkbaar met de hitachi ultrastars zelfs naar mijn idee, wat ze extra aantrekkelijk maakt!

De schijven zijn ook snel te noemen, met circa 185mb/s doorvoer. Ook vind ik ze behoorlijk stil gelukkig. Ze worden wel wat warm, maar zeker niet overdreven warm, normaal. Maar het is dan ook een 7200 toeren schijf.

Heb jij ook een Toshiba DT01ACA300, 3TB?