Diginote HDD Behuizing 3.5" SATA - USB 3.0 Zwart Review

HaydenNL 21 mei 2013, 655 views

Diginote HDD Behuizing 3.5" SATA - USB 3.0 Zwart

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Klein model
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Kan alleen liggend geplaatst worden

Kwaliteit voeding Score: 4
Omdat mijn oude behuizing kortsluiting had gemaakt zocht ik een nieuwe voor mijn 2 TB Samsung schijf. Na wat speurwerk op Tweakers kwam ik dit model tegen met een uitgebreide review. Aan de hand hiervan dit model gekocht en ben er zeer tevreden over. Omdat er al een uitgebreide review opstaat en die grotendeels met mijn mening overeenkomt zal ik het niet allemaal herhalen. Enige verschil wat ik heb kunnen merken is dat mijn LED blauw is en niet geel/groen.

Kortom, zoek je een goede bay die niet te groot is (past precies over de HDD) en die makkelijk is met inbouwen, koop dan gerust deze!

Heb jij ook een Diginote HDD Behuizing 3.5" SATA - USB 3.0 Zwart?