Samsung Galaxy S4 16GB Zwart Review

gvlohuizen 21 mei 2013, 2.866 views

Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Pluspunten

• Snel, betrouwbaar en soepel.
  • Het beeld is echt geweldig scherp. De telefoon speelt vloeiend MKV bestanden.
  • De camera standen, zoals GUM, animatie en groepsfoto werken perfect. ik heb hier nog geen nadelen aan ondervonden. Echter zie ik tussen de normale stand en HDR weinig verschil, maar dat kan aan mij liggen.
  • Airgesture, top wanneer je je handen vies hebt, kun je toch opnemen of kijken of je iets gemist hebt door over de telefoon heen te zwaaien.

Minpunten

• Story Album App van samsung loopt vast en sluit zichzelf af.
  • Airview werkt niet in de Galerij.
  • S Health geeft temperatuur en luchtvochtigheid niet goed weer.

nu 2 weken in mijn bezit, super ding! Enkel wat kleine puntjes: ik krijg Airview niet werkend in de galerij, wel in een video's afspelen en Flipboard bijvoorbeeld.
Ook werkt Story Album niet bij mij, app loopt vast, ook na updates.
de App S health laat je de temperatuur en luchtvochtigheid zien, echter na vergelijking met meerdere inhome weerstations, blijken deze waarden nogal af te wijken naar boven toe. Dus is het in huis 20 graden, geeft de telefoon ruim 26 a 27 graden aan, ook de luchtvochtigheid verschilt ruim 15 tot 20%. de reden hiervan is denk ik dat wanneer je de telefoon in je hand houdt, je natuurlijk zelf warmte en vochtigheid creŽert waardoor de waarden dus niet kloppen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Zwart?

Reviews door de redactie

Hier werkt Story Album ook niet. Ik las verhalen dat mensen hetzelfde probleem kregen na de laatste update. Ik kreeg helaas de update op de dag dat ik de telefoon binnenkreeg en kan dit dus niet bevestigen.
airview werkt inmiddels wel, geen idee waar dat aan gelegen heeft.