Krups XN2003 Essenza Review

ndv 21 mei 2013, 408 views

Krups XN2003 Essenza

Pluspunten

• Goedkoop
  • Eenvoudig

Minpunten

• Geen waarschuwing dat water (bijna) op is

De Essenza is een instapmodel nespresso apparaat. Voor zover ik kon zien het goedkoopste nespresso apparaat op de markt.
Ik had al ervaring met de Pixie wat net een modelletje hoger zit.

Het apparaat doet gewoon prima wat het moet doen: Zet lekkere koffie, zonder problemen of poeha. Makkelijk in het gebruik

Er is eigenlijk maar één groot nadeel aan dit apparaat. Hij geeft geen indicatie wanneer het water (bijna) op is. En dat is wel echt irritant. Want dat kapt hij er gewoon halverwege een kopje koffie zetten opeens mee.

Dit gecombineerd met 'nog niet helemaal wakkeer zijn' kan je dan het idee geven dat ie kapot is ofzo. Bijvullen en de rest zetten kan natuurlijk altijd. Maar dan loopt je kopje over of raak je je preset kwijt. Gewoon flink irritant allemaal.

Heb jij ook een Krups XN2003 Essenza?