Samsung Galaxy S4 16GB Zwart Review

wilfrednNewbie 20 mei 2013, laatste update op 20 mei 2013, 2.413 views

Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Pluspunten

• home menu is duidelijk
  • afstandsbediening werkt goed
  • S-voice werkt goed naar behoren
  • beeldkwaliteit
  • Snel navigeren op internet

Minpunten

• geen FM-radio
  • kort laadsnoer
  • uitgebreide beschrijving van functies moeilijk te vinden

Deze telefoon is ook wel het neusje van de zalm van Samsung, ik heb hem nu ruim 3 weken in bezit en geen problemen nog ondervonden.

Er zijn nog geen crashes of reboots gebeurd in deze 3 weken terwijl dit mij wel vaak overkwam bij de galaxy S2.

Het voordeel van Samsung is ook dat je het programma kies heb, hiermee kan je ook alles overzetten van de ene naar de andere telefoon.

De camera is van goede kwaliteit. Zelfs ook bij een vuurtje maakt hij mooie foto's.

Het programma Watchon (de afstandsbediening) werkt ook zeer goed, deze wordt regelmatig geupdate in de playstore vanwege dat er nog de setupboxen e.d. erin ontbreken.

De telefoon voelt ook stevig aan. mede doordat deze ook van Carbon plastic is. Carbon is ook 1 van de sterkste materialen in het plastic segment.

Verder had ik ook de S-view cover erbij gedaan. Deze bevalt mij ook zeer goed en is niks op aantemerken.

Het programma S-Health is ook een goede toevoeging. Bij vele stappentellers die er in playstore e.d. zijn tellen ook stappen terwijl je fietst of auto rijdt, dit doet deze dus niet. Je kan ook je eetpatroon ingeven en zo kijken of je ongeveer voldoende eet en of je voldoende calorieŽn verbrand.

Het programma Dropbox zit er voor 2 jaar gratis erbij. Je kan dit gebruiken om dingen opteslaan in de cloud.

Verder is het beeldkwaliteit ook zeer goed, in de volle zon is het ook goed te lezen.

De batterij gaat ook normaal mee, hij is wel na een dag leeg, maar dat komt doordat de bluetooth en wifi de gehele dag aanstaat en ik veel gebeld wordt.

Over gebeld worden gesproken, de kwaliteit hiervan is ook goed. Want dat kan deze telefoon ook.

• telefoonhouder galaxy s3

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Zwart?

Reviews door de redactie

Om eerlijk te zijn hebben mensen niet veel aan deze review. Op dit moment lijkt het alsof je een tekst van een "Phonehouse" verkoper aan het lezen bent, die graag deze telefoon wilt verkopen.

Iets dat "Goed" werkt voor jou, kan bijvoorbeeld voor een ander sloom en slecht werken. Probeer je review zo objectief mogelijk te houden. ;)
Dit is voor mij ook mn 1e review. Hoe kan ik beter onderbouwen? Ik geef gewoon dingen aan die ik goed en slecht vind
Bestwel nutteloze review, geen diepgang onderbouwing etc
En je verkoopt onzin, het is niet gemaakt van "carbon plastic" maar polycarbonaat. Heeft verder niks te maken met de geweven carbonvezels die voor bijv autos gebruikt worde
Ik las dat het ergens dat het carbonplastic was, ik pas hem aan, maar dit plastic breekt niet snel.