Specificaties GF GTX 650 Ti Boost (993MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Zotac GeForce GTX 650 Ti Boost Review

HMC 20 mei 2013, 384 views

Zotac GeForce GTX 650 Ti Boost

Pluspunten

• Veel sneller in games. Voor mij echt een gigantisch verschil. Uiteraard benches ook veel hoger.
  • 0 geluid in Idle Mode (Zotac Firestorm software doet het beter dan RivaTuner).
  • Alles wordt goed onderklokt en overklokt als minder, resp. meer power nodig is.
  • Ziet er mooi uit, zeker de mooie heatpipes.
  • Voldoet voor mij meer dan goed, zeker gezien de prijs.

Minpunten

• Als veel power nodig is, maken de fans erg veel geluid (en dat is dan 73% v. max fan speed volgens Firestorm). Ik voel de warmte uit de kast komen. Maar de Temp blijft max rond 75 degC als ik echt voluit aan het gamen ben. Dat is gewoon heter dan ik hewend was met ancient 9600 GT.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Na jaren tevreden te zijn geweest met mijn Asus 9600 GT 512MB, was het dan toch tijd om eens wat nieuws te aan te schaffen.

Met zoveel mooie nieuwe games in aantocht, en het feit dat nieuw spul kopen soms gewoon leuk is, EN dan ineens die review op Tnet over de paar 650 Ti Boosts, ben ik zeergeinteresseerd geraakt in de 650 Ti Boost.
Wat meer onderzoek deed mij snel besluiten dat dit geen slechte koop kon zijn.

Hier in Indoland kon ik echter alleen de Zotac vinden. Dus weer naar huis, en wat bleek, Zotac maakt gewoon prima spul.
Gekocht. 140 Euro.

Ik was helemaal blij. Zeer mooie kaart, met dubbele fan (nieuw voor mij) en zoveel power, maar toch maar 1 power-aansluiting nodig.
(ja ja, was ik vergeten te checken op m'n PSU, voor de koop)

Met mijn (ook nieuwe aanschaf) CPU echt een hele upgrade.

• AMD FX-4130
  • Asus M5A78L-M LX

Heb jij ook een Zotac GeForce GTX 650 Ti Boost?

leuke fijne korte review die toch je mening laat zien lekker foto'tje toegevoegd to review ookal is ie kort. Zelf wil ik op hoge framerates gaan gamen +144 frames denk dan gewoon low/medium zou dat hierop kunnen op spellen zoals BF3/BF4 en far cry3? of moet je dan de 660 hebben.
FC3 gaat in ieder geval fantastisch met deze kaart. Alles op zeer hoog detail.
Zelfs nu met mijn nieuwe monitor (1920x1080) draait alles wat ik speel goed tot zeer goed.

Speel zelf geeb BF, maar als ik het goed begrijp zijn dat wel weer wat zwaardere spellen.
De resolutie lukt wel, maar misschien wat eye candy minder of zelfs uit. (dit is gokwerk van mijn kant)