BitFenix Alchemy Connect 15x LED-Strip 30cm - white Review

Just_Michel 18 mei 2013, 570 views

BitFenix Alchemy Connect 15x LED-Strip 30cm - white

Pluspunten

• De lichtopbrengst is absoluut subliem
  • Er zitten connectoren op, die er voor zorgen dat het geen aansluiting van je voeding kost (molex heten die oude hdd aansluitingen geloof ik)
  • De plakstrip plakt erg goed

Minpunten

• De beschermende folie van de tape, is lastig los te maken.

Ik heb deze led strip gesponsord gekregen van BitFenix voor mijn casemod. Desalniettemin, ga ik neutraal de review maken.

De ledstrip heb ik gebruikt als caselicht, om binnenin de kast de boel te verlichten. Ook heb ik er een paar gebruikt om het zijpaneel en het frontpaneel van licht te voorzien. Op de foto's is het resultaat te zien, evenals de strip zelf.

De led strips geven een hoeveelheid licht, dat heb ik nog nooit gezien. Voor de sponsoring, had ik een gewone huis tuin en keuken led lamp (kleine fitting) maar de ledstrip, verslaat deze met gemak.

Aansluiten is heel makkelijk, er zijn 4 pinnetjes op de strip zelf en de strip is denk ik gemaakt om op beide mogelijke manieren te functioneren (polariteit onafhankelijk) het maakt namelijk niet uit, welke kant van de connector boven of onder is. Dit maakt het erg makkelijk, want er is als je oplet niets wat mis kan gaan.

De led strip heeft een plaklaagje aan de onderkant, voor het bevestigen.

Ik kan deze strips iedereen aanbevelen.

Heb jij ook een BitFenix Alchemy Connect 15x LED-Strip 30cm - white?