Specificaties Tower, 6 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Corsair Graphite 600T Review

bob123 18 mei 2013, 209 views

Corsair Graphite 600T

Pluspunten

• Kast is buiten de sloten helemaal OK.

Minpunten

• Sloten breken zomaar af.
  • Het is zeer aannemelijk dat nieuwe sloten (RMA) ook snel zullen afbreken.

Groot minpunt
2 Sloten v.h. zijpaneel zijn bij de bevestiging afgebroken.
Nooit niets geks meegedaan. Mailtje naar Corsair USA. Ik kom in aanmerking voor nieuwe sloten en hoef de defecte sloten niet terug naar Corair NL te sturen.
Na een 4/5 weken niets geen sloten.

Bellen naar Corsair NL
RMA is bevestigt door Corsair NL.
Of ik de mail wil doorsturen waarin vermeld staat de defecte sloten niet retourneren.
Mail verstuurd en maar weer wachten.

4 weken later weer gemaild of ik ook nog antwoord krijg.
Dit kreeg ik als antwoord op 3 april 2013.
"Er staat inderdaad in u ontvangen email vanuit ons hoofdkantoor in de VS, dat u de defecte onderdelen niet hoeft terug te sturen".

15-03-2013 Nog geen antwoord en maar weer mailen.
08-05-2013 nog geen bericht en/of sloten, maar eens naar hoofdkantoor in USA mailen.

18-05-2013 Ook v/h hoofdkantoor geen teken van leven.

Sloten zijn binnen

22-05-2013 Mail binnen van Corsair.
"Ik ga meteen actie ondernemen om uw RMA zo snel mogelijk op te lossen, dit heeft inderdaad te lang geduurd en er is waarschijnlijk een misverstand ontstaan".

2 Zijpanelen ontvangen
Inmiddels heb ik 2 zijpanelen ontvangen.
1 Zonder raam en 1 met raam + mesh. Dit is dan weer vet van Corsair.

Bij deze heb ik Corsair vergeven.

Heb jij ook een Corsair Graphite 600T?

Heel gek, ik heb ditzelfde probleem gehad en bij mij had ik de volgende week een nieuw zijpaneel. Gratis en voor niets, ik mocht de oude houden.