Specificaties 4,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus G 16GB Zwart Review

osmanbas1985Newbie 17 mei 2013, laatste update op 17 mei 2013, 850 views

LG Optimus G 16GB Zwart

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Camera kwaliteit
  • Behuizing
  • Qslide app
  • Processor
  • Batterijduur
  • Prijsklasse
  • Interface

Minpunten

• Wat ik eigenlijk mis de fysieke homeknop op de toestel.

Mijn eerste indruk was zeer positief over de nieuwe Lg Optimus G. Heb hiervoor altijd apple Iphone gebruikt en de overstap naar een Lg was dan ook goed. Met de kleine verschillen met de concurrenten als Iphone 5 en de samsung s4, is de nieuwe Lg wel een goed toestel. Ben iemand die veel foto's maakt, met de 13 mega pixel camera zal dat zeker lukken. als we kijken naar de batterij duur mag dat er ook wezen. Met de apple iphone 5 kwam ik maar tot 20 uur per dag. Met de Lg Optimus G kom ik al snel bij 1 halve dag. verder is qua gebruik ook een fijn toestel. De snelheid van internet is ten opzichte van de Iphone ook versneld. De Qslide app maakt het voor de meeste mensen ook makkelijker, waarbij je bepaalde apps op de achtergrond kan laten werken. Als je met iemand in gesprek bent en wilt bepaalde notities maken of een afspraak inplannen kan dat allemaal. Dus dit allemaal bij elkaar maak het een mooi en een fijn toestel. Het is dus zeker een aanrader voor mensen die een goed toestel willen kopen en weinig hoeven te betalen ten opzichte van de concurrenten.

Heb jij ook een LG Optimus G 16GB Zwart?

Kort maar krachtige revieuw. Ben zelf ook van plan om een LG optimus G aan te schaffen.
LG levert met de Optimus G een zeer volgepakte en goed presterende smartphone af. Vooral de rappe processor, het vele geheugen en het schitterende beeldscherm maken het een toestel om in overweging te nemen. Het minimalistische design zal niet voor iedereen weggelegd zijn, waarbij vooral de moeilijk zichtbare aanraaktoetsen wennen zijn
Hee collega,

Leuke review!

Ik zie dat je er blij mee bent! Zo vaak als jij nu met je toestel in de hand loopt:)