Specificaties 4,27" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart Review

nathanvdamNewbie 17 mei 2013, 464 views

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Camera
  • Ligt lekker in de hand
  • Is erg licht

Minpunten

• Batterijduur valt tegen
  • Plastic bouw
  • Speaker onhandig geplaatst, geluid wordt gedempt als het toestel wordt neergelegd.

De Galaxy S II is inmiddels al een wat verouderd toestel, maar is nog steeds erg goed te noemen. Het toestel heeft een goede camera, een prima beeldscherm en ligt lekker in de hand. Maar voor de prijs die het toestel nu heeft, is het zeer goed te noemen. (ongeveer 280 euro als je goed zoekt.) Nadeel is de plastic bouw, wat best goedkoop aanvoelt terwijl de telefoon niet heel goedkoop is. Maar dat is ook puur smaak, ik vind het best mooi. Ik denk wel dat bijv. de iPhone een betere bouw en beter design heeft, maar die is ook een stukje duurder.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S II i9100 Zwart?

Ik raad je aan om de extended batterykit van samsung te kopen ;)

Dan heb je een iets grotere batterij en een iets dikkere gsm, maar persoonlijk vind ik dat hij wel beter in de hand ligt.

geeft ongeveer 15 of 20% meer batterij dacht ik