Specificaties 40" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE40ES6800 Review

smuurmans 15 mei 2013, 447 views

Samsung UE40ES6800

Pluspunten

• Wifi, Ethernet, Browser, Full HD, Vloeiend scherm, Weinig slijtage, Dun, USB poorten, HDMI poorten, Ondersteunt vrijwel alle mediabestanden. Wekker en Timer functionaliteit

Minpunten

• Geen USB poort aan zijkant van het scherm, dit kan iritant zijn als je hem aan de muur hangt, maar ook dit is op te lossen met een USB HUB.

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Deze televisie heeft alles wat je van een hedendaagse televisie mag verwachten. Als je op zoek bent naar een nieuwe TV hoef je je alleen maar af te vragen hoe groot deze moet zijn en hoe belangrijk 3D voor je is. Voor mij was het niet belangrijk, maar de functionaliteit heeft de TV wel (ik maak er geen gebruik van) Hij hangt op mijn slaapkamer en hier lijkt hij bruut groot. Waarom moet ik deze onderbouwing met nog 150 woorden uitbreiden wanneer alles al gezegd is. Wanneer je vragen over dit product hebt mag je me altijd een bericht sturen en zal ik je uitgebreid van informatie voorzien. Poeh nu moet ik nog meer dan 100 woorden toevoegen om de review te laten verschijnen. Wat een gedoe. Zelf lees ik reviews niet eens als ze zo lang zijn. Korte en krachtige reviews zijn veel nuttiger. Ik zit nu pas op de helft van het verplichte aantal woorden en ik kan al bijna niks meer verzinnen. Dan moet het maar op deze manier: Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Televisie, Klaar!

• Hoge kwaliteit ethernet-kabel
  • Hoge kwaliteit HDMI-kabel
  • Playstation 3
  • USB Hub
  • USB Stick 64GB

Heb jij ook een Samsung UE40ES6800?

Reviews door de redactie

Ik heb ook mn oog laten vallen op deze tv. Kan je iets vertellen over je ervaring met de PS3? Is hij wel zeer geschikt voor gaming? Lees dingen over imput lag? Wellicht moet ik me daar wat meer in verdiepen. Aangezien ik niet bekend ben met dit verhaal. Sowieso 5 jaar geleden dat ik me verdiept heb ik tv's. Ik hoor het graag!
Ik kan je garanderen dat van imput lag geen enkele sprake is! Het enige waar je op moet letten is dat je een goede kwaliteit HDMI kabel tussen je PS3 en je TV hebt zitten. Alles loopt vloeiend en voor gaming is deze TV dan ook uitermate geschikt. In het menu is zelfs een optie waarmee je met één klik de beeld én geluidsinstellingen kan optimaliseren voor gaming. Dit is uiteraard ook weer met één klik teruggezet naar de gewone modus. Van welke afstand wil je gamen? Ik denk dat bij gaming je televisie wat groter mag zijn afhankelijk van de afstand. Ik zit ongeveer 3 meter van het scherm en dan is het perfect, zit je dichterbij dan zou ik een kleine televisie adviseren. 2 meter afstand ongeveer 32 inch tv. Zit je verderweg dan zou ik toch een maatje groter gaan, 5 meter afstand 46 inch. Wel hetzelfde model aanhouden dan zit je goed! Samsung UE32ES6800, Samsung UE40ES6800, Samsung UE42ES6800, Samsung UE46ES6800. Aan de eerste 2 nummers kun je zien hoeveel om hoeveel inch het gaat. Voordat je de televisie definitief via tweakers aankoopt raad ik je nog aan om naar de mediamarkt te gaan met de prijslijst van tweakers bij de hand. Zij gaan hier vaak dan nog onder zitten, hetgeen voor jou een uiterst gunstige deal opleverd!
De inputlag van deze tv ligt op 33ms. Dit is acceptabel. Niet voor vechtgames imo. Fps op pro niveau zou ik ook niet aanraden, maar wel als je puur voor de fun speelt.

Review hdtest
Ik speel voornamelijk Skyrim en racespellen, hier merk je echt helemaal niets van lag, zelfs niet als je erop zou letten. Games als COD hebben dat dan misschien wel, maar dit valt in het niets omdat de internetverbinding altijd meer lag zal veroorzaken dan het beeld van de televisie zelf.
Bedankt voor alle reacties :) Ik ga deze tv maar is bekijken bij een mediamarkt en of bcc. Het zal een 102 cm worden. Heb nu 82. En hij mag wel een stukje groter. zit tussen de 2 en 3 meter van de tv vandaan. Lijkt me een prima afmeting. De tv kost in deze maat 749.-

Zou wel leuk zijn als er binnen paar weken een leuke actie met een tablet erbij ofzo maar dat zal wel niet! Bedankt voor de tip over de hdmi kabel. Die zal ik ook gelijk vervangen. Eind van het jaar een ps4 op deze tv :) Daar zal ik erg gelukkig van worden!