Thule TCBP-117 Aluminium, Blauw, Grijs, Zwart Review

frankwopereis 14 mei 2013, 967 views

Thule TCBP-117 Aluminium, Blauw, Grijs, Zwart

Pluspunten

• Waterafstotend
  • Hardcase vakje aan de bovenkant
  • 2e handvat voor (handig) gebruik voorste vak
  • voldoende vakken
  • (in hoogte verstelbare) borst-band voor meer comfort

Minpunten

• Handvat had kwalitatief beter gemoeten in vergelijking tot de rest van de tas
  • Hardcase vakje belemmerd het gebruik van het grote laptop vak

Fijne tas, past alles in wat ik dagelijks nodig heb! Tas is water afstotend en dat, samen met het feit dat het een perfecte combo is met mijn Thule 13" sleeve, heeft er voor gezorgd dat ik deze heb gekozen.

De tas biedt veel opberg mogelijkheden, met als grootste pluspunten het hardcase vakje aan de bovenkant (voor zonnebril) welke ik voor mijn Magic Mouse, usb sticks en wat kleingeld gebruik ;; en het vak aan de voorkant welke je goed kan gebruiken als de tas ligt. In dat vak heb ik mijn Magsafe adapter. Dit vak is extra goed te gebruiken door het extra handvat aan de onderkant.

De bouwkwaliteit van de tas is goed, maar het handvat aan de bovenkant begint bij mij na een maandje losse draadjes te vertonen. Deze had wat mij betreft wel een rubberen handvat mogen hebben, helemaal voor dit geld.

Het hardcase vakje aan de bovenkant brengt ook een nadeel met zich mee. De ruimte onder dit vakje is namelijk van het grote (laptop) vak, waardoor het soms een beetje lastiger is om boeken o.i.d. uit de tas te halen. Hier had Thule bijvoorbeeld ook een extra vakje nog onder kunnen maken, waardoor het grote vak iets kleiner wordt maar wel beter bruikbaar.

Heb jij ook een Thule TCBP-117 Aluminium, Blauw, Grijs, Zwart?