Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 8GB Wit Review

yorrim6 9 mei 2013, 494 views

Apple iPhone 4 8GB Wit

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksgemak
  • App Store
  • Goede accu die snel oplaadt

Minpunten

• A4-chip
  • Camera neemt niet op in 1080p
  • Opslagruimte (geen SD-slot)

De iPhone 4 is een hele goede smartphone en daar betaal je natuurlijk ook voor. Ik vind de prijs zelf iets te hoog voor een telefoon van 2 jaar oud, maar hij is nog steeds erg snel. Je merkt wel dat de iPhone 4 problemen heeft met de nieuwere games, maar voor normaal gebruik (What'sapp en browsen) is de telefoon snel genoeg. De telefoon hoeft over het algemeen pas om de dag aan het infuus gehangen worden, de accu gaat namelijk erg lang mee, maar iets langer had voor deze prijs wel gemogen. Verder laadt de accu erg snel op.

Heb jij ook een Apple iPhone 4 8GB Wit?

Meer advertenties

Dank voor je review!

Kan je me vertellen hoe soepel loopt iOS 6 op de iPhone 4 in het dagelijks gebruik, enig idee? Of is het handiger om op iOS 4 of 5 te blijven?
Goedemorgen

Ik zelf heb nu de nieuwste iOS op staan (6). Als je alle apps echt afsluit in het taakbeheer dan is hij gewoon lekker snel en merk je bijna niet dat je op een oudere telefoon zit. Maar als je iets van 5 apps heb open staat ja dan merk je toch wel dat hij snel wat trager wordt.

Hopelijk heb ik uw vraag hierbij beantwoordt.