Specificaties 4,7" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One 32GB Zilver Review

valentijn73 7 mei 2013, 419 views

HTC One 32GB Zilver

Pluspunten

• geluid : speakers : heeft zelfs wat bas, genoeg volume, stereo op 30-40 cm is erg leuk als je in de hand uitzendinggemist kijtk of een filmpjes op youtube
  • geluid : bluetooth veel beter geluid dan de htc one x [x+ weet ik niet] wellicht beter BT bitpool instellingen e.d. Heb namelijk een top sports stereo bluetooth headset van http://www.jaybirdgear.com/bluebuds-x-bluetooth-headphones/ dat werkt prima [ook op de iphone, macbook en ipad]
  • foto's in schemer en avond inderdaad beter dan de Htc one x/x+
  • video : stabieler, soepeler, witbalans en focus zijn soepeler dan de one x/x+
  • scherm is puik, haarscherp
  • medialink integratie : is top [3 vingers naarboven swipen] en je scherm is direct zichtbaar naar de htc hub. Ook leuk voor presentaties lijkt het me leuk. Heb youtube, uitzendinggemist en spotify getest en ging prima. Is dan wel even uitzoeken hoe de geluidsinstellingen optimaal zijn

Minpunten

• camera : foto's wel beter in avond maar heeft dan wel wat groffere korrel
  • camera : aantal MP mag wat hoger dan 4, 6 zou a prima zijn. ik zou af en toe ook wel een A4 willen afdrukken en dan moet ik toch wel wat enhancen in Photoshop voordat dat kan...
  • aan en uit knop beetje lastig als je een bescherm back case hebt, heb nog geen shake app ge´nstalleerd zodat je telefoon wakkerword want 100x per dag de aan/uit knop indrukken is op de duur ook niet echt goed voor de duurzaamheid van de telefoon
  • mis wat meer gestures als : geluid ▒, roteer actie, app oproep swipes e.d. daar heb je wel wat apz voor denk ik, maar zou wel meer opties mogen hebben in Sense 5. Wie heeft nog relevante appz tips hiervoor?

v1: Heb mijn vorige HTC One X aan mijn vriendin gegeven die al mijn oude iphone 4 had. Ik was ontevreden met de voortang van Ios 4-6 etc op de iphone en vind Android interessanter en innovatier op veel zaken op het gebied van GUI/OS.
Htc one x heeft een goede camera, slecht geluid en redelijke afwerking. Dus nu met de HTC One heb ik een echte robuste iphone achtige afwerking gekregen en voelt super in de hand. Heb er ook een transparante plastic hard back case gekocht bij een online mobile toko en zo blijkt de achterkant krasvrij. Wil namelijk hem wel gebruiken en niet behandelen als en relikwie haha.

Heb jij ook een HTC One 32GB Zilver?

(probeer de volgende keer wat meet plus-en minpunten in de tekst zelf te zetten en uit te leggen, en niet bij de scorekaart)
Ik doe mijn best ;-)