Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium Review

geertsaNewbie 4 mei 2013, laatste update op 4 mei 2013, 2.060 views

Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium

Pluspunten

• 1,6 Ghz quad-core processor
  • Zeer goede camera ( 8 MP )
  • Gezichtsherkenning werkt beter dan op andere telefoons
  • HD Super Amoled scherm
  • Redelijk lange accuduur
  • Hij is niet te groot voor in je zak
  • Features
  • uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• Hij is wel te groot om vast te houden in één hand
  • De S-pen zul je niet dagelijks gebruiken
  • Bij mij kan de Note 2 niks meer downloaden via internet ( nog wel via andere browsers)
  • Officiele flipcover heeft geen uitsparing voor notificatie-LED
  • Panorama-stand nog steeds maar 0.3MP

Als je houdt van een grote telefoon is dit de ideale optie. Echter als je meer van het formaat van een iPhone houdt zal dit scherm veel te groot zijn. Hij past makkelijk in je zak maar het blijft lastig om hem goed vast te houden met één hand. Zeer mooi scherm , goed contrast. Mooie afwerking met het geborstelde aluminium. De S-pen is een leuke toevoeging maar ik gebruik hem alleen als ik dingen moet bewerken of iets wil tekenen. De telefoon werkt heel snel door zijn krachtige quad-core processor.
Gamen gaat prima op de note 2. Films kijken ga je steeds meer doen door het mooie scherm, maar hier komt een nadeel er zit maar ongeveer 11 GB totaal geheugen op. Welliswaar heeft de telefoon een geheugen van 16 GB maar zoals bij elke telefoon wordt een groot deel van het geheugen in beslag genomen door het systeem zelf. Hierdoor zit je geheugen zo vol. Gelukkig kunnen de mensen die het geheugen willen uitbreiden dit ook doen dankzij het uitbreidbaar geheugen.De snelheid van de apps geweldig snel. De snelheid van het internet is ook uitstekend.Ook als we binnenkort gaan betalen met ons mobieltje heb ik in ieder geval een telefoon met NFC. En er zitten nog honderden andere features op. Bijvoorbeeld een functie die er voor zorgt dat je op kan nemen wat je op een foto tekent zodat je dit aan andere mensen als een soort filmjpe kan laten zien. Splitscreen zodat je 2 apps tegelijkertijd kan draaien (wat heel goed kan op zo'n groot scherm) Maar het is en blijft een super (grote) telefoon.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium?

'beperkt' geheugen (16GB)
Beperkte geheugen die uitgebreid kan worden met nog eens 32GB...
Bedoel je daarmee de standaard browser of iets anders?

[Reactie gewijzigd door pasarica op 4 mei 2013 17:07]

de standaard browser doet het downloaden niet meer :)