Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 16GB Zwart Review

flashingst 4 mei 2013, 449 views

Apple iPhone 4 16GB Zwart

Pluspunten

• Design
  • Batterij
  • Scherm
  • Besturingssysteem
  • Camera (!)

Minpunten

• Speaker (hoewel deze wel doet wat hij moet doen)

Na jarenlang verschillende iPhone 3G's. iPhone 3Gs'en en Android toestellen te hebben gehad had ik besloten een iPhone 4 aan te schaffen. Als hoofdredenen waren er het sterk verbeterde scherm, de camera en toch ook het design. Toestel kwam hier aan, gelijk geactiveerd en tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad. Toestel is erg snel, werkt perfect en heeft nooit problemen. Geen crashende apps of vastlopers die ik wel had op verschillende toestellen met het Android OS.

iOS is natuurlijk uiterst vriendelijk in gebruik, zoals dat het altijd al is geweest. Ook de batterij gaat hier bijzonder lang mee, 2 dagen is geen enkel probleem. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is het volume van de interne speaker van de telefoon. Ik vind deze bij media etc aan de zachte kant, terwijl hij de beltoon keihard eruit knalt.

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van het toestel. Veruit het beste toestel van alle die ik in mijn bezit heb gehad (véél beter dan de op papier veel snellere SII van Samsung).

• Earpods
  • Cases, screenprotectors etc.

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Zwart?

Meer advertenties

Dank voor je review!

Kan je me vertellen hoe soepel loopt iOS 6 op de iPhone 4 in het dagelijks gebruik, enig idee? Of is het handiger om op iOS 4 of 5 te blijven?

[Reactie gewijzigd door musicfreak op 23 juni 2013 12:49]

Dank voor je review!

Ik vind dat de iPhone 4 perfect werkt op iOS 6. Toestel is gewoon vrij snel! iOS 4 of iOS 5 gebruiken raad ik dan ook af.