Specificaties 3" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Star II S5260 Zwart Review

wietze-st 4 mei 2013, 168 views

Samsung Star II S5260 Zwart

Pluspunten

• Zeer robuuste telefoon! gaat zeker niet snel kapot!.

Minpunten

• Processorsnelheid is te laag, hij loopt zeer vaak vast.
  • Slechte video-opname

Ik heb deze mobiel al sinds de zomer van 2011. Het is een zwarte mobiel met grijze rand en een zeer mainstream uitwerking. Mobiel is zeer simpel in gebruik. Heeft een 3,2 MP camera die het prima doet, maar de cameraresolutie is standaard op de resolutie van je beeld afgestemd. Dat is in dit geval maar 240p . Dit vind ik gewoon veel te slecht! Ik heb de mobiel wel eens een paar keer in de plas laten vallen bij mijn werk. Maar daarna deed ie het nog prima! Dat bewijst wel weer dat deze mobiel mooi robuust is !

Heb jij ook een Samsung Star II S5260 Zwart?