Samsung Star II S5260 Zwart Review
Ik heb deze mobiel al sinds de zomer van 2011. Het is een zwarte mobiel met grijze rand en een zeer mainstream uitwerking. Mobiel is zeer simpel in gebruik. Heeft een 3,2 MP camera die het prima doet, maar de cameraresolutie is standaard op de resolutie van je beeld afgestemd. Dat is in dit geval maar 240p . Dit vind ik gewoon veel te slecht! Ik heb de mobiel wel eens een paar keer in de plas laten vallen bij mijn werk. Maar daarna deed ie het nog prima! Dat bewijst wel weer dat deze mobiel mooi robuust is !
Pluspunten
Zeer robuuste telefoon! gaat zeker niet snel kapot!.
Minpunten
Processorsnelheid is te laag, hij loopt zeer vaak vast. Slechte video-opname
Eindoordeel
Ik heb deze mobiel al sinds de zomer van 2011. Het is een zwarte mobiel met grijze rand en een zeer mainstream uitwerking. Mobiel is zeer simpel in gebruik. Heeft een 3,2 MP camera die het prima doet, maar de cameraresolutie is standaard op de resolutie van je beeld afgestemd. Dat is in dit geval maar 240p . Dit vind ik gewoon veel te slecht! Ik heb de mobiel wel eens een paar keer in de plas laten vallen bij mijn werk. Maar daarna deed ie het nog prima! Dat bewijst wel weer dat deze mobiel mooi robuust is !
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Samsung Star II S5260 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!