Specificaties 7" (1280x800), Android 4.4, WiFi+3G - Bekijk alle specificaties

Asus Nexus 7 32GB Zwart Review

schulten-brau 2 mei 2013, 2.118 views

Asus Nexus 7 32GB Zwart

Pluspunten

• Accu gaat bij gemiddeld gebruik 2 dagen mee.
  • Betrekkelijk korte laadtijden bij lege accu.
  • Scherm is zeer helder en scherp.
  • Alle apps werken zeer vloeiend.
  • Slechts 350 gram, en daardoor makkelijk lang mee te werken.
  • 7" schrem groot genoeg voor dagelijks gebruik.

Minpunten

• Geen

Na veel wikken en wegen een Nexus 7 32 GB aangeschaft. Zelf was ik meer te porren voor een 10 inch model (ala Asus Transformer 300T), mijn vriendin meer voor een handzamer 7" model. Na een bezoekje aan de lokale Mycom moet ik zeggen dat ik ook wel gecharmeerd was van het kleine maatje. De tablet werd ook nog geleverd met een gratis hoesje, niet dat dat me over de streep trekt, maar wel mooi meegenomen.

De Tablet is netjes verpakt en vormt met de bijgeleverde hoes een mooi geheel. Na de welbekende korte inlog procedure kon ik ermee aan de slag. Ik heb zelf een wat verouderede HTC desire, de nexus is duidelijk een stuk sneller, en heeft zeer mooi beeld :P . Het 7" inch scherm is zeker groot en scherp genoeg om complete site's goed te lezen, ook een complete (A4) pagina van een pdf file is goed te lezen, zoomen maakt het lezen wel wat makkelijker maar is niet noodzakelijk. Ik had verwacht dat dit door de kleine maat allemaal wat moelijker zou gaan, maar dit valt zeker mee.

Een paar games geinstalleerd, als room, anrgy birds en shdowgun. Werkt allmaal zeer mooi! Tablet is zeker de (lage) aanschaf prijs waard!

Heb jij ook een Asus Nexus 7 32GB Zwart?

Reviews door de redactie