Specificaties 15,6" (1366x768), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Satellite L650-170 Review

Nicj56 1 mei 2013, 189 views

Toshiba Satellite L650-170

Pluspunten

• Upgrade mogelijkheden
  • Support van Toshiba(niet nodig gehad)

Minpunten

• Accuduur
  • Touchpad

Sinds een aantal jaar heb ik deze laptop, verder is het gewoon een fijn powerhouse(kan games aan die ik graag speel). Verder doe ik mijn school dingen op deze laptop denk hier bij aan:

Virtual Machines(VMware Workstation)

Hij was standaard uitgerust met Windows 7 Home Premium (64Bits), staat nu windows 8 pro 64 Bits op.

Hij was standaard uitgerust met 4 Gigabyte aan werk geheugen aan gezien ik dit te min vond heb ik hem naar 8 Gigabyte geupgrade en er zat een 320 GB hardeschijf in die ik heb naar 750 GB geupgrade.

Verder is het een prima laptop, alleen niet meer verkrijgbaar dat is jammer.

Heb jij ook een Toshiba Satellite L650-170?