Canon PowerShot A70 Review

gomaster 12 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 219 views

Canon PowerShot A70

Pluspunten

• Veel features
  • goede prijs
  • batterij duur

Minpunten

• niet heel snel
  • effecten / digitale zoom zijn prut
  • hogere iso dan 200 ziet er niet uit

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
Zeer goede digicam voor het geld! Maakt kwalitatief goede fotos (al is het 3mp) en ligt lekker in de hand.

De A70 heeft zeer veel instelmogeijkheden (alles kan met de hand). Dit vind ik ook een zeer goed punt. Het enige nadeel aan de instellingen vind ik de effecten en de digitale zoom. Hier heb je geen bal aan en zijn veel beter te maken met elk fotobewerkingspakket.
Iso waarden boven en eigenlijk al op 200 zijn niet aan te raden. Er ontstaat dan zeer veel ruis.

De snelheid is goed te noemen, al kan het scherpstellen wel wat sneller gaan. Het blijft natuurlijk een compact camera ;)

De batterij gaat bijzonder lang mee. Dus ook erg positief.

Als laatste vind ik de prjs/kwaliteit erg goed. Er wordt veel geboden voor een zeer gunstige prijs.

Heb jij ook een Canon PowerShot A70?