Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 220CW8FB Zwart Review

basovic88 1 oktober 2008, laatste update op 1 oktober 2008, 766 views

Philips 220CW8FB Zwart

Pluspunten

• Prima kleurweergave
  • Geen pixeldefecten
  • Goede response
  • Philips (degelijk)
  • Allround

Minpunten

• Geen DVI kabel meegeleverd
  • In beperkte mate kantelbaar

Even in het kort:

- Kleurweergave is fantastisch. Ik heb bij de MediaMarkt 10 monitoren uitvoerig met elkaar vergeleken en deze vond ik, wat betreft kleur, mooier dan de Acers en Samsungs;

- Geen pixeldefecten na langdurig gebruik;

- Geen DVI kabel meegeleverd (enkel D-Sub);

- In beperkte mate kantelbaar;

- Opclickbare standaardjes worden meegeleverd (telefoonstandaardje, pennedingetje etc.). Ik maak er geen gebruik van, maar andere mensen vinden dit wellicht handig.

- Geen waarneembare ghosting. Uitermate plezierig om op dit scherm een snelle actiefilm te kijken;

- Ik gebruik hem ook voor Photoshop, Illustrator en inDesign. Zoals al gezegd, de kleuren vind ik zeer 'natuurgetrouw';

- Instellen van de kleuren heb ik gedaan m.b.v. een freeware 'LCD-setup' programmaatje.

- Het is gewoon een prima scherm gezien de prijs/type panel/prestatie, vandaar overal 'goed' tot 'zeer goed'. Een fantastisch allround scherm van Philips, een merk dat je niet zo heel veel tegenkomt in deze branche, waar vooral Samsung heerst.

Heb jij ook een Philips 220CW8FB Zwart?

K ben helemaal mee met j wat U betrefte van allround tussen Philips en Samsung!
want heb zelfs ook merk Philips TFT-scherm van 4 jaar oud, dikke content geweest.
Ook als ontwerper/gamer en need highest kleuren/contrastwaarde njah ^^

Btw net gisteren ook ie product (220CW8FB 22") besteld.. :9

Ja ben daarom naar hier gekomen om hoe met review verliep,
NOG STEEDS FANTASTISCH GEWOON!

Greetz TQMA
Fijn scherm, heb hem zelf ook.
Alleen de degelijkheid ben ik toch niet zo over te spreken.
Bij de aan/uitnknop zit een haarscheurtje van het aan en uit zetten (beetje jammer).
Voor de rest wel best degelijk, maar was voor mij een beetje een teleurstelling.