Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust MaxTrack Review

TommyB 10 april 2013, 314 views

Trust MaxTrack

Pluspunten

• Mooi uiterlijk, Muis ligt goed in de hand.

Minpunten

• Onbetrouwbaar pruduct. In twee losstaande gloednieuwe producten twee defecten gevonden.
  • Defecte linkermuisknop én defecte rechter entertoets

Graag wilde ik een toetsenbord en muis op één usb receiver. Verdere eisen stelde niet zo veel voor: lange shift-toets en een muis met zij-knoppen. Vandaar dat ik op dit leuk geprijste artikel terecht kwam.

Helaas was van mijn set de linkermuisknop defect, deze bleef hangen en kon niet vaak achter elkaar ingedrukt worden.
Na de set omgeruild te hebben (en de nieuwe muis gecontroleerd te hebben) ben ik aan het werk met mijn tweede gloednieuwe product. Al snel merk ik dat, op het toetsenbord de rechter enterknop blijft hangen en niet goed werkt!

Ik ben hierdoor zeer ontevreden over dit product. Na twee gloednieuwe versies getest te hebben blijkt dit een miskoop te zijn.

'Geen vertrouwen meer in Trust'

• n.v.i.

Heb jij ook een Trust MaxTrack?

De problemen die je aanhaalt, heb ik zelf ook meegemaakt. Heb uiteindelijk 3 versies gehad met een vergelijkbare set 4 jaar geleden. Allemaal andere kuren. Meestal was de moest de slecht, knoppen niet goed indrukbaar, scroll tilt functie werkte slecht, etc,etc.
Daarvoor heb ik ook 2 andere toetsenbordsetjes gehad, welke ook beide na ong een jaar slecht werkende toetsen kregen. Zoals bijv de enter knop of shift die blijft hangen of niet goed indrukbaar is.

Jammer om te horen dat Trust dit nog steeds heeft. Voor de rest hebben ze wel goed spul. Accesoires, pci-kaarten, luidsprekersetjes. Maar toetsenborden en muizen zijn blijkbaar altijd een ramp.

Wat trouwens grappig is, is dat volgens mij ergens een fabrikant in China zit die al deze meuck maakt, ook voor andere bedrijven. Zo zag ik o.a. bij de Lidl een setje liggen die leek op een Trust variant. Alleen ietsje andere vormgeving. Dan zou je toch verwachten dat nog meer merken er last van hebben.
Inderdaad waardeloos, de lijm waarmee het thumbpad was vastgeplakt liet na een half jaar of zo los, en nu plakt mn muis. Kwaliteit is ook niet al te goed, de voor-en terug knoppen werken niet altijd mee, meer niet dan wel. En het toetsenbord is ook vreselijk, mijn shift knop gaat niet meer naar boven als die eenmaal ingedrukt is, ook moet je sommige toetsen harder indrukken dan andere, en blijven ze nog even "hangen" voor ze naar beneden gaan.
Ik raad dan ook niemand aan om deze set te kopen. Koop een losse muis of toetsenbord, van logitech, Madcatz, microsoft, corsair e.d.