Trust MaxTrack Review
Graag wilde ik een toetsenbord en muis op één usb receiver. Verdere eisen stelde niet zo veel voor: lange shift-toets en een muis met zij-knoppen. Vandaar dat ik op dit leuk geprijste artikel terecht kwam.
Helaas was van mijn set de linkermuisknop defect, deze bleef hangen en kon niet vaak achter elkaar ingedrukt worden.
Na de set omgeruild te hebben (en de nieuwe muis gecontroleerd te hebben) ben ik aan het werk met mijn tweede gloednieuwe product. Al snel merk ik dat, op het toetsenbord de rechter enterknop blijft hangen en niet goed werkt!
Ik ben hierdoor zeer ontevreden over dit product. Na twee gloednieuwe versies getest te hebben blijkt dit een miskoop te zijn.
'Geen vertrouwen meer in Trust'
Pluspunten
Mooi uiterlijk, Muis ligt goed in de hand.
Minpunten
Onbetrouwbaar pruduct. In twee losstaande gloednieuwe producten twee defecten gevonden. Defecte linkermuisknop én defecte rechter entertoets
Eindoordeel
Helaas was van mijn set de linkermuisknop defect, deze bleef hangen en kon niet vaak achter elkaar ingedrukt worden.
Na de set omgeruild te hebben (en de nieuwe muis gecontroleerd te hebben) ben ik aan het werk met mijn tweede gloednieuwe product. Al snel merk ik dat, op het toetsenbord de rechter enterknop blijft hangen en niet goed werkt!
Ik ben hierdoor zeer ontevreden over dit product. Na twee gloednieuwe versies getest te hebben blijkt dit een miskoop te zijn.
'Geen vertrouwen meer in Trust'
Reacties (2)
Daarvoor heb ik ook 2 andere toetsenbordsetjes gehad, welke ook beide na ong een jaar slecht werkende toetsen kregen. Zoals bijv de enter knop of shift die blijft hangen of niet goed indrukbaar is.
Jammer om te horen dat Trust dit nog steeds heeft. Voor de rest hebben ze wel goed spul. Accesoires, pci-kaarten, luidsprekersetjes. Maar toetsenborden en muizen zijn blijkbaar altijd een ramp.
Wat trouwens grappig is, is dat volgens mij ergens een fabrikant in China zit die al deze meuck maakt, ook voor andere bedrijven. Zo zag ik o.a. bij de Lidl een setje liggen die leek op een Trust variant. Alleen ietsje andere vormgeving. Dan zou je toch verwachten dat nog meer merken er last van hebben.
Ik raad dan ook niemand aan om deze set te kopen. Koop een losse muis of toetsenbord, van logitech, Madcatz, microsoft, corsair e.d.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/189401/crop5a5e7beb70a42_cropped.png?f=community)