Asus K8V SE Deluxe Review

chevetteNewbie 28 april 2005, 625 views

Asus K8V SE Deluxe

Pluspunten

• Stabiel

Minpunten

• geheugen ondersteuning
  • uiterlijk

Layout Score: 3
Het is een uiterlijk niet fantastisch moederbord, maar de prestaties zijn behoorlijk te noemen. Ik heb met dit moederbord tot op heden geen enkel probleem gehad dat niet op te lossen was. Het bord is stabiel, ook na opvoeren van de FSB snelheid naar 220 ipv 200.

Ik heb echter wel het idee dat de ondersteuning van geheugen beter zou kunnen. Niet alle soorten OEM geheugen werken naar behoren. Nu hoor ik je denken wie koopt er dan ook OEM geheugen? Maar ik denk dat de meerderheid van de mensen niet eens weet dat er verschil is tussen geheugenbankjes. Dus de ondersteuning zou beter moeten.

Wat ik ook jammer vind aan het bord is het ontbreken van een optische spdif onboard. Ik mis een extra aansluitpunt voor een extra casefan. Twee sysfans vind ik te weinig.

Heb jij ook een Asus K8V SE Deluxe?

En waar is de rest van de review ???
Enige benchmarks gedraaid ???
Heb zelf dit bord, en ook ik heb nergens problemen mee, ik vind alleen dat je een wat mager beeld schetst van dit bord...

Draai met A64 3000+ 1024 mb 120gb seriŽle Maxtor en Geforce 6800 128 mb ddr 10.387 3dmark03 punten.