Specificaties Socket AM3, AM3+ met AMD 990FX chipset - Bekijk alle specificaties

Asus Crosshair V Formula-Z Review

RTBM 7 april 2013, 726 views

Asus Crosshair V Formula-Z

Pluspunten

• UEFI erg fijn. goed over te klokken

Minpunten

• géén PCIe 3.0

Layout Score: 5
Zeer fijn moederbord om mee te werken, vooral het overklok gedeelte is erg makkelijk. uefi ziet er echt gelikt uit, ik moet zeggen dat ik geen dag spijt heb gehad van mijn keuze. wel een beetje jammer dat het moederbord géén pcie 3.0 ready is maar van wat ik gelezen heb zit er niet zo groot verschil tussen 2.0 en 3.0 maar het was wel fijn geweest om future proof te zijn.

1 ding wat me echt op viel is dat er echt goed geluid uit komt, vooral met de koptelefoon op hoor je echt een hele lekker volle bas die niet bonkt. het geluidsgedeelte van het moederbord is afgeschermt met een rode lichtgevende lijn die alle slechte signalen zodoende niet oppikt en dit ziet er ook nog eens esthetisch leuk uit.

Heb jij ook een Asus Crosshair V Formula-Z?