LG Optimus L7 II Zwart Review

stanis40Newbie 6 april 2013, 3.447 views

LG Optimus L7 II Zwart

Pluspunten

• Mooi design
  • Snel met openen van Apps
  • Snel op wifi.

Minpunten

• Nog geen cases van te krijgen

Deze smartphone gekocht via de webshop van de Mediamarkt in Duitsland en laten afleveren in een duitse Mediamarkt in de buurt. Is mijn eerste smartphone en wilde wel een goeie maar geen belachelijk dure. Na diverse testen etc op het internet te hebben gelezen en de specs van deze te hebben bekeken ervoor gegaan.

Omdat het mijn 1e smartphone heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, maar moet zeggen Android bevalt me tot nu toe goed, Hij is voor mij snel zat, geluid met bellen is prima, Heb nog geen internet abbo, gebruik alleen nog de Wifi. Deze wordt erg snel gevonden. Moet alleen nog gaan uitvogelen hoe ik hem met de bluetooth gekoppeld krijg aan mijn bluetoothmodule in de auto.. Dus eerste indruk is prima, en volgens LG in Nederland gaat hij hier niet uitkomen. Dus heb ik ook nog iets wat niet standaard is:):)

Heb jij ook een LG Optimus L7 II Zwart?

voor de L5 zijn er al wel cases weet ik, heb je wel goed gezocht?
voor de L5 zijn er al wel cases weet ik, heb je wel goed gezocht?
Ja dat weet ik voor de L7 zijn ook cases, maar die is de L7 II, net weer een iets andere maat:):)
Accucapaciteit (mAh) 2.460mAh

Hoe lang doe jij op een batterij? Omdat ik geen telefoon kan vinden die aan mijn eisen voldoet, dan maar een goedkope met grote batterij was mijn gedachte. ;)
Ligt eraan hoeveel je ermee doet. Als je alles aan laat staan, Bluetooth, GPS etc een dag. Dan moet ie gewoon savonds aan de oplader. Zou je t rustig aan doen denk ik net 2 dgn. Batterijen gaan gewoon niet lang mee met deze dingen:):)

Maar verder ben ik er dik tevreden mee. Is lekker snel, GPS werkt sneller dan op mijn autonavi en vind de vormgeving gewoon mooi. Weet nu dat deze in Nederland niet uitkomt normaliter en dat ik per 3 mei in Duitsland een flipcase kan kopen:P
Jammer dat het een erg korte review is, zag deze telefoon voor een leuke prijs, maar ben op zoek naar reviews van mensen met ervaring op accugebruik (hoelang standby/tel gebruik), snelheid met laden website/foto/video, video/audio kwaliteit, wat krijg je in de doos erbij.
Ronald, Ik ben wel laat met mijn reactie. ALs je de telefoon gebruikt zoals ik heb gebruik. af en toe internetten een paar spelletjes en telefoneren/sms-en dan kan de telefoon een paar dagen mee gaan.
Gebruik ik hem alleen voor bellen/sms-en en dat is lastig te zeggen hoeveel tijd dat is dan gaat bij mij de batterij 3-4 dagen mee. 2 keer langer als mijn nokia N8. Ga ik een half uurtje spelletjes spelen en internetten via G3 dan is de telefoon binnen 45 minuten op ongever 50%.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Waarschijnlijk heb je al een andere telefoon. Maar iemand anders misschien wel.
Video/audio kwaliteit is gewoon goed. Ben een zeur wat dat betreft.
Hij laad ontzettend snel website/foto/video. Zeker op wifi. Mijn vergelijking is met een Nokia N8 en een sony experia Play
Misschien late reactie, maar dit is een hele mooie case voor deze telefoon: