Acer E350 Liquid Gallant Zwart Review

Dorgaldir 3 april 2013, laatste update op 3 april 2013, 930 views

Acer E350 Liquid Gallant Zwart

Pluspunten

• groot scherm
  • mooi toestel

Minpunten

• batterijduur
  • touchscreen reageert soms traag
  • soms heel traag
  • levensduur is belachelijk kort

Na mijn HTC Desire wou ik voor een goedkoper toestel gaan, en deze acer e350 leek mij een solide toestel, redelijk van prijs en redelijk van specificaties.
Ook de opstartknop aan de achterkant ipv de voor of zij kant leek mij wel een goed punt omdat mijn Desire regelmatig opsprong in mijn zak als het knopje bovenaan per ongeluk ingedrukt werd.
Na een tijdje bleek het toestel toch niet het gehoopte succes. Hoewel hij zijn werk doet reageert het touchscreen soms wat traag en moet hij soms lang denken om iets uit te voeren. Ook de batterijduur laat te wensen over zoals alle smartphones. Ook heb ik eens gehad dat hij niet wou opladen, hij zal al uren in de oplader en bleef op 15% staan, na het eruit en terug insteken van de batterij was het probleem opgelost. Fijn maar ik hoop dat het niet te veel voor gaat komen, want ik zet mijn toestel niet graag af en haal hem al helemaal liever niet open als het niet absoluut noodzakelijk is. Want achterklep komt ook niet zo gemakkelijk los als bij mijn Desire, doenbaar, maar lastiger.
Ook heb ik de indruk dat de gps iets minder goed werkt als bij mijn oude Desire maar dat is maar een gevoel.

Update:
Na nog geen half jaar met het toestel te werken is het ding onwerkbaar geworden, het word met de dag trager, doet niet wat je wil, gps kan je vergeten, foto's uploaden ook, sms'en openen kan wel een paar minuten duren, batterij die van de ene op de andere dag geen nacht meer overleeft met 80% batterij.

Conclusie: Ik koop nooit of te nimmer nog een Acer

Heb jij ook een Acer E350 Liquid Gallant Zwart?

Ik gebruik inmiddels ook al even deze E350. nu toch ook wel zo'n half jaar. Ik ben het grotendeels met je eens. Het ding heeft vaak een eigen leven en doet niet wat je vraagt. Dient redelijk vaak opnieuw te worden opgestart zonder duidelijke reden. crasht als ie geen verbinding met de provider kan maken... etc. De accu is idd dodelijk... En als MP-3 speler? 8)7 een 984x afgespeelde cassette klinkt ongeveer hetzelfde. ookal speel je flacs en wavs. Voor iedereen die et leest: Koop hem beter niet!