World of Tanks, PC Review

Koter1404 2 april 2013, 516 views

World of Tanks, PC

Pluspunten

• #1 de werelden zijn net echt
  • #2 makkelijk te leren
  • #3 geluid van top kwaliteit
  • #4 grote hoeveelheden mogelijkheden
  • #5 strategie spel

Minpunten

• Langdurende updates ( ligt er wel een beetje aan welke pc je hebt ) niet erg geschikt voor laptop kans op lag is erg aanwezig op een laptop maar op PC werkt het perfect

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Deze game is het downloaden echt helemaal waard het is erg realistisch en de geluiden zijn levens echt erg leuk dat je tanks ook kan verbeteren en upgraden je kan ze ook een patiŽnt job geven voor betere camouflage veder erg uitgebreid erg doorgingen als je een tank spel zoekt niet veder kijken dit is het einde . Het is zo mooi om te zien in alle verschillende tanks en in de uitgebreide hoeveelheid gebieden er zijn os het echt een eigen wereld het spel is zeer overzichtelijk en bestuur vriendelijk met duidelijke uitleg over de besturing is het echt een goed georganiseerd spel

• Intel core I7- I5
  • Microtools muis
  • Mouse pat
  • Querty toetsenbord
  • Scherm min: 11 Inc max is er niet

Heb jij ook een World of Tanks, PC?

Jij zal vast heel overdonderd zijn van het spel (je review doet dat een beetje vermoeden) maar voor het geval dat je dat graag over wilt brengen aan andere Tweakers kun je misschien beter wat leestekens extra plaatsen.

En een tweede ding, hoewel dat natuurlijk puur gissen is: is het spel echt zo goed dat je alles 5 sterren kan geven? Niks aan te verbeteren, te veranderen oid? Je zou toch nog kritischer kunnen kijken om je medeTweakers te overtuigen.
Dit klopt helemaal.

Dit vind ik niet echt een review, meer een snel geschreven mening. Ook is het verstandig om altijd alles na te lezen voordat je iets post in verband met spelfouten. Een paar opvallende spelfouten zijn:
- "Mouse pat".
- "Querty toetsenbord".
- "veder".

Ik geef deze review een 0, want hier heeft echt niemand iets aan.
Het is de waarheid. En wat moet er dan beter aan en uhu mischien heeft hij dyslexie of typte hij iets fout. je begrijpt hem dus maak hier aub geen probleem van
Okť bedankt voor de tip
Hoewel ik ook graag een potje WoT speel, is deze review niet bepaald een review. Ik vraag me af wat "patiŽnt jobs" zijn bijvoorbeeld, en je gaat niet bepaald er erg diep op in.

Dus, het kan zeker beter. Argumenteer waarom de geluiden en graphics geweldig zijn, wat is er goed aan de speelmanier en de prestaties [want singlecore only vind ik niet bepaald goed]
Ik kan alvast verklappen dat de game uiteindelijk veel geld gaat kosten. Ik heb geen premium maar wel level 9 tanks. Om hiermee te spelen kost me erg veel geld aangezien je veel te weinig punten en experience binnenharkt.

Ik ben bereid hier een bedrag voor de betalen, maar maandelijks?

Jammer
Stop ik heb niks er aan uit gegeven en heb de O-Ho en de AMX 13 75 en zit in een clan. Dus wat nou je moet betalen.

Geduld mijn jongen.
Desnoods speel je het een maand en dan doe je iets anders maar heb geduld
Uhu. De updates zijn met een laptop langdurig maar met internetkabel of 5g haal je makkelijk 70mbps en internetkabel zelf 500, dus het duurt met pech een halfuur. Maar daar is iets voor namelijk www.youtube.com!

En ik heb een i3 5005u
2ghz 4 cores 8 threads en kan prachtig spelen. 20/50fps en gemiddeld 30fps