Specificaties 2-bay NAS behuizing - Bekijk alle specificaties

Synology DiskStation DS212J Review

e_noelsNewbie 2 april 2013, 3.606 views

Synology DiskStation DS212J

Kwaliteit voeding Score: 4

Vorige week laat in de avond bij Dixons zowel de Synology als de Seagate besteld. Tot mijn verbazing werd het 's ochtends vroeg al afgeleverd en ik kon dus vrijwel gelijk aan de slag. Vanwege de totaalprijs tezamen gekocht in combinatie met 3 TB seagate barracuda, werkt prima, je moet alleen een uurtje of 8 wachten voor je echt aan de bak kunt. De installatie is redelijk eenvoudig. Communiceert prima met mijn iPad, precies zoals ik gehoopt had. Je kunt diverse Apps gratis downloaden zodat je de bediening via je iPhone of iPad kunt regelen. Ik heb geen smart TV, dus ik heb voor weergave op mijn TV een mediaspeler bijgekocht. Ook dat werkt prima. Ik ben net terug uit het buitenland en kon daar op mijn iPad onbeperkt genieten van mijn systeem thuis. Geweldig! Kortom: zeer content over de snelle service van Dixons en over de werking van het systeem.

Heb jij ook een Synology DiskStation DS212J?

Review is wel errrrrrrg beknopt. Je zou nog wat kunnen uitwijden door wat te vertellen over bijv:
  • Overdrachtsnelheden
  • Stroomgebruik
  • Lawaai
  • Temperatuur hardeschijf?
  • Overige mogelijkheden?
  • Wat zit er allemaal bij (netwerkkabels, boekjes, CD's ??)
  • Waarom de Synology en geen QNAP of Netgear bijv
  • Waarom de DS212J en geen ander Synology model
etc etc

Niet bedoeld om je af te kraken hoor, maar op deze manier is het niet echt een nuttige review voor mij als mogelijk ge´nteresseerde ;)

[Reactie gewijzigd door ThinkPad op 14 juni 2013 20:13]