Synology DiskStation DS1511+ - Reviews

Specificaties 5-bay NAS behuizing - Bekijk alle specificaties

Synology DiskStation DS1511+ Review

MaDDo 1 april 2013, 813 views

Synology DiskStation DS1511+

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Flexibel

Minpunten

• USB-poort aan de voorkant ontbreekt

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik heb deze unit nu zo'n 2,5 jaar in gebruik en ik ben nog nooit zo blij geweest met een NAS (en heb er toch al meerdere gehad). Hij doet alles voor me!

Qua hardware: pure degelijkheid; de drivecases zijn dan wel van plastic maar het werkt allemaal prima. Dankzij de grote fans is deze zeer stil.

Zeker nu met de laatste DSM versies en de repo's voor additionele software paketten is dit gewoon de ultieme alleskunner. Ik draai er momenteel het volgende op: SABnzbD, Couchpotato, Sickbeard, Headphones, VPN-server, Crashplan, DNS-server en nog wat meer basic zaken. En dit doet hij allemaal zonder een piep. Er zit een 1GB geheugen in maar volgens mij is het memory-use nog nooit boven de 450 mb uitgekomen.

Hij is stil, betrouwbaar en flexibel.

Ook de 4 USB-poorten aan de achterkant geven je ruimte genoeg om nog meer schijfruimte toe te voegen (zelf gebruik het alleen voor backup).

Heb jij ook een Synology DiskStation DS1511+?