Apple Aperture 3 Review

plaag224 30 maart 2013, 547 views

Apple Aperture 3

Pluspunten

• weinig
  • misschien places en faces

Minpunten

• batch hernoemen
  • batch verkleinen
  • niet vinden van foto,s
  • vaak dubbele foto,s in systeem gekregen door aperture
  • prullebak van programma gooit de foto,s weg van je harddisk als je de foto,s laat staan in de prullebak van aperture dan blijven ze hangen in een map en zijn dan dus niet weg en krijg je weer dubbele foto,s

Gebruiksvriendelijkheid Score: 1
Systeemeisen Score: 3
Stabiliteit Score: 3
sinds dat ik opa bent geworden komen er veel foto,s binnen van die baby ,maar steeds is het een hele klus om alles netjes in een map te krijgen te organiseren te verkleinen te hernoemen enz enz.
klein voorbeeld....
foto word door iemand hier in huis hernoemd van img00012 naar baby met bril 1
aperture had de foto ingelezen als img00012 en herkend de foto niet meer wat in dit geval normaal is.
je kan dan aangeven dat hij de foto moet gaan zoeken en je krijgt een nieuw venster
vervolgens ga je naar de map 2013/baby/diversen (ik noem maar wat)
echter als je klikt op de map 2013 gaat ie vanzelf weer naar map 1986 met andere woorden je kan niet in de map komen 2013
ik heb het helemaal gehad met dat bagger programma wat zo mens onvriendelijk is dat je het alleen maar gaar aanraden bij je grootste vijand.
mensen wees slim koop GEEN aperture

Heb jij ook een Apple Aperture 3?

Waarom heb je er in eerste instantie voor gekozen om een programma als Aperture te gebruiken voor het ordenen?

Wat zouden de voordelen moeten zijn ten opzichte van zelf een duidelijke directorystructuur op te zetten met daarin alle foto's?