Shuttle XS35GTA V3 Review

Kompaan 30 maart 2013, 510 views

Shuttle XS35GTA V3

Pluspunten

• Geruisloos, krachtig genoeg voor HTPC voor 1080p HD

Minpunten

• Alleen vertikaal te gebruiken volgens Shuttle, niet plat.

Ik heb deze Barebone gekocht als HTPC met XBMC, werkt erg goed. Snelle Atom processor, mogenlijkheid tot inbouwen van HDD (SSD in mijn geval) en slimline optical drive (niet gebruikt), of je kan een bracket kopen voor een tweede SSD/HDD te installeren. De Shuttle is volledig passief gekoeld, en met een SSD dus compleet stil, erg aan te raden!

Enige minpunt is dat je volgens Shuttle de unit alleen vertikaal kan gebruiken (vanwege de koeling) en dus niet plat kan leggen of in een klein kastje kan wegwerken.

Installeren van XBMCUbuntu was super snel en makkelijk op dit apparaat. Erg blij met mijn aankoop.

Heb jij ook een Shuttle XS35GTA V3?