LG Nexus 4 16GB Zwart Review

rubenflush 30 maart 2013, 2.085 views

LG Nexus 4 16GB Zwart

Pluspunten

• Android 4.2.2
  • Loopt nooit vast
  • Strak design
  • Helemaal van glas
  • Goede camera
  • Goede accuduur tijdens standby

Minpunten

• Rammelend geluid (autofocus)
  • Slechte accuduur bij gebruiken van apps / browsen op internet

Heb de LG Nexus 4 besteld via BelSimpel, binnen twee dagen had ik hem in huis, prima levering dus!

Ik voor de Nexus 4 gekozen omdat mijn vorige telefoon (de Samsung Nexus S) mij zeer goed bevallen was, en dus in de Nexus serie wilde blijven ;-)

Het design is heerlijk om naar te kijken. Hij is strak en helemaal van glas. In begin had ik wel vaak mijn mobiel op z'n kop beet, omdat het verschil tussen onder en boven nauwelijks te zien is als de mobiel vergrendelt staat.

Minpuntje. Als ik mijn mobiel neerleg, rammelt er wat. Na wat googlen schijnt het de autofocus van de camera te zijn. Verder geen probleem, maar je verwacht het niet van een mooie, strakke telefoon.

De quadcore processor doet zijn werk goed. Alles start snel op , reageert snel en heeft nooit vastlopers.

De accuduur is slecht tijdens het gebruiken van apps of internetten. Als je muziek luistert of de mobiel op standby houdt is de accuduur overigens super! Heb heb een keer twee dagen uitgehouden.

Heb jij ook een LG Nexus 4 16GB Zwart?

Dat rammelen heeft de iPhone 5 ook.

Camera's heh. :)

Wat heb je betaald voor het toestel?
460,- inclusief verzendkosten, ij is inmiddels dus al goedkoper geworden ;)
Volgens mij is de S4 Pro van Qualcomm een dualcore.
Desalniettemin helpt elke Review van de Nexus 4 mij weer dichter bij.
Ik wil er namelijk zelf ook 1 ;)

Sorry het is wel een Quad-Core :D

[Reactie gewijzigd door Dubrillion op 31 maart 2013 16:05]