Specificaties Radiogestuurde muis en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Mouse G700 Review

noizeaj 27 maart 2013, laatste update op 27 maart 2013, 947 views

Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Pluspunten

• degelijke (ietwat dure) muis
  • veel knoppen in te stellen
  • fijne vormgeving

Minpunten

• bouwkwaliteit (m.n. ontvanger)
  • ergonomie (slijtage)
  • LEVENSDUUR

Korte review over de muis, want het meeste is wel verteld in alle reacties die er al staan. Deze review wil ik vooral besteden aan de service van logitech.

Ik had na 4 maanden gebruik problemen gekregen met de ontvanger van de muis waardoor die niet meer werkte (draadloze modus). Ik kon de muis alleen nog met draad gebruiken, terwijl ik juist wireless wilde.

Ik heb contact gezocht met de support van Logitech via hun website.
Dat ging allemaal vrij makkelijk, namelijk:
1. een account aanmaken
2. aangeven welk product het betreft
3. wat het probleem of wat de vraag is

Je krijgt dan nog wat voorgestelde suggesties aan probleemoplossingen die ook echt wel het probleem zouden kunnen oplossen (behoorlijk relevant)

Vervolgens krijg je de mogelijkheid om je aanvraag in te dienen en krijg je daar netjes bericht van in je email. Die moet je wel in de gaten houden, want daarin verschijnt ook een email als je bericht terug krijgt!!!

Elke keer netjes binnen 24 uur antwoord op de vragen gehad en uiteindelijk het probleem kosteloos (garantie) verholpen!

Al met al:Super goed geholpen door de aftersales team met oplossingen en daardoor het probleem ook echt opgelost!!!

:( bij ergonomie en bouwkwaliteit maar 3 en 2 sterren; ik leg uit:
ergonomie = door de druk op achterste voetjes = veel slijtage
bouwkwaliteit = kwetsbaar onderdeel die ontvanger = kaduk

:) degelijke (ietwat dure) muis
:) veel knoppen in te stellen
:) fijne vormgeving

Update 2013:
Na 1 jaar gebruik, nu met draad omdat de interne ontvanger dus kapot bleek te zijn kom je op meer problemen. Mijn vrouw gebruikte de oude en was helemaal door het dolle heen en dacht dat haar PC kaduk was... wat bleek, door een storing in de muis leek het wel alsof de muis continu een {tab} gaf, wat zorgde voor eindeloos verspringen van de cursur over de velden.
Ik besluit de muis nu dus maar helemaal weg te doen en deze nooit meer te kopen of zelfs te accepteren!
In de basis een fijne muis, goede specs, maar de "kinderziekte" zijn er blijkbaar niet uitgehaald. was het een auto geweest dan was deze zeker met in aanmerking gekomen voor een terugroepactie!
Ik adviseer iedereen die deze muis nog overweegt voor 90 euro te kopen echt verder te kijken en bijvoorbeeld een goedkopere g500 aan te schaffen.
succes!

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Mouse G700?

Bedankt voor uw review!