Sharkoon Quad CCFL Caselight Review

attaabdul 26 maart 2013, 530 views

Sharkoon Quad CCFL Caselight

Pluspunten

• Lekker fel
  • Lengte (niet te groot, niet te klein)
  • Powerswitches
  • Converter voelt stevig

Minpunten

• Kabels zijn veel te kort
  • Het is meer wit als blauw
  • Klittenband wat er bij zit is bagger

Dit is mijn eerste review, dus vergeef het me als er wat foutjes inzitten.

Ok, ik zocht dus iets leuks om mijn kast op te leuken. Ik ben daarbij voor de Sharkoon Quad CCFL Caselight gegaan (ik ben gek op verlichte kasten).

de kast voordat de neon buisjes erin zitten

Het was vrij stevig verpakt. Wat zit er allemaal in?
- 4x Neon buis
- 2x splitter
- 2x molex power supply
- Klittenband (wat helemaal niet goed blijft zitten)
- 2x powerswitch

Het installeren.

Ik heb een Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case, het is wat kleine kast dus ik moest even wat rotzooien om het passend te krijgen.
Zoals ik als zei, je hebt niks aan de klittenband. Ik heb daarom maar zelf tape gepakt.
Voor 2 neon buisjes heb je een converter en voor de andere 2 buisjes ook weer (makes sense right?). Elk converter heeft weer een powerswitch (die langer is als de kabels van de neon buisjes, wie heeft dat bedacht).

Uiteindelijk 30 min later, had ik hem aangesloten en deed hem aan en wat een licht! Me hele kamer wordt gewoon verlicht door de neon buisjes, geweldig!

kast na het installeren van de neon buisjes

conclusie:
Veel licht voor weinig geld. Ben er tevreden mee! (al hadden de kabels van de neon buisjes naar de converter wel wat langer gemogen).

ps: Het lijkt wat feller op de foto dan dat het werkelijk is.

Heb jij ook een Sharkoon Quad CCFL Caselight?