Logitech Wireless Desktop MK710 (Qwerty US) Review
Even ter referentie. Ik ben van een Trust set overgestapt op Logitech. Puur voor de betrouwbaarheid van Logitech. In vergelijk met de Trust mouse en keyboard set is alles een verademing. Bij de trust deden paar keys het niet, het scrollwheel werkte na 3 maanden niet meer en de terugknop ook niet. Via garantie een nieuwe gekregen maar na paar maanden weer de zelfde problemen.
Pluspunten
Typt zeer fijn uitgebreide F functies (FN knop) voldoende extra knoppen (vorige, play, volgende, mute, zachter, harder) Display voor het batterij percentage, capslock, numlock, scrolllock en mute Muis met 6 knoppen (linker, rechter, scroll, volgende, vorige, menu) + scrollmanier (doordraaiend of haperend)
Minpunten
Niks
Eindoordeel
Even ter referentie. Ik ben van een Trust set overgestapt op Logitech. Puur voor de betrouwbaarheid van Logitech. In vergelijk met de Trust mouse en keyboard set is alles een verademing. Bij de trust deden paar keys het niet, het scrollwheel werkte na 3 maanden niet meer en de terugknop ook niet. Via garantie een nieuwe gekregen maar na paar maanden weer de zelfde problemen.
[/list]
[/list]
[/list]
[/list]
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Wireless Desktop MK710 (Qwerty US)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
