Cooler Master Blizzard T2 Review

Vinyboy 24 maart 2013, 2.169 views

Cooler Master Blizzard T2

Pluspunten

• Stil
  • Mooi uiterlijk
  • Goed afgewerkt

Minpunten

• ondersteund niet alle sockets
  • voor de zelfde prijs heb je een 120mm fan.
  • 3 pins connector

Geluidsproductie (min) Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Ik heb de Blizzard T2 van cooler master ontvangen om te testen.
Ik heb div. cooler master CPU fans in mijn bezit. (hyper 212+, Hyper 612S, Hyper TX3 en de Hyper TX3 evo) De reden is omdat cooler master prima producten heeft voor een goede prijs.

Systeem:
Ik heb de koeler gemonteerd op het volgende systeem:
ASUS P8B75-M LX moederbord
Intel Core i3 3220 processor
2x2GB Kingston HyperX DDR3 1333Mhz
OZC SSD 60GB Agility 3
Cooler master extreme power 460W voeding
Cooler master Elite 310 Zwart/zilver

Verpakking:
Alles is netjes verpakt zoals we van cooler master gewend zijn.
In de verpakking vind je div. montage materialen zodat de koeler op verschillende sockets gemonteerd kan worden (Intel LGA 1156/1155/775, AMD FM1/AM3+/AM3 /AM2)
Montage:
De koeler kan op de bestaande socket geplaatst worden. Bij AMD is dat dmv een beugel bij Intel dmv de 4 pennen door het moederbord heen. Met de duidelijke handleiding is het monteren van de koeler eenvoudig.
Resultaten:
Ik heb div. stress testen gedaan maar max 37 graden is wat ik heb gemeten. In dit geval hoor je de fan wel draaien maar dit is niet storend.

Conclusie:
Het betreft hier een nette en stille koeler die goed zijn werk doet. Echter voor een prijs van ongeveer 25 heb je ook zijn grotere broer (hyper T4) deze is beduidend stiller

Heb jij ook een Cooler Master Blizzard T2?