Specificaties Mono speaker - Bekijk alle specificaties

Philips A3 draadloze HiFi-luidspreker Review

Hemaworstje 17 maart 2013, 654 views

Philips A3 draadloze HiFi-luidspreker

Pluspunten

• Goed verpakt,goed ontwerp qua vormgeving.

Minpunten

• Weinig keus in apps,en degene die er is,is summier in mogelijkheden en instellingen.
  • Duur gezien de mogelijkheden en gebruiksgemak.

Mid- en hoogweergave Score: 2
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Vanmiddag op verzoek van mijn vrouw de AW/3000 aangeschaft.
Na 4 uur pionieren en resetten is alles terug in de doos gedaan.
De software (apps),die je eerst moet downloaden is erg summier.
Handleidingen moet je eerst downloaden.
Via de iPhone is het bijna niet te doen,om het op een makkelijke manier te installeren.
Ten tweede,ondersteunt de speaker geen 5G wifi netwerk,wat betekent dat je naar standaard instellinggen terugmoet,met algehele traagheid.Dat is nou net wat ik niet wilde.
Nadat we het apparaat via de iPad eindelijk een beetje werkend hadden,moest er weer een firmware gedownload worden,opnieuw opstarten etc.Een 20 minuten verder weer de hele boel moeten resetten omdat de instellingen verloren waren gegaan.
Iemand die niet erg handig is met internet en apps,ik denk maar aan de ouderen
,dan heb je een serieus probleem.
Kortom,veel moeite voor iets wat recht uit de doos zou moeten werken.
" Lets make things easy " Yea right Philips.

8)7

Ik ga op zoek naar een Sony.

• iPhone5
  • iPad mini
  • Airport Extreme

Heb jij ook een Philips A3 draadloze HiFi-luidspreker?