Specificaties Socket 1155 met Intel P67 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock Intel P67 P67 Pro3 SE Review

Basbas32 12 maart 2013, 294 views

ASRock Intel P67 P67 Pro3 SE

Pluspunten

• Niet al te duur
  • Goed voor normaal gebruik
  • Duidelijke lay-out

Minpunten

• Gaat veel stuk
  • Zelf met 1 videokaart als problemen, laat staan met 2
  • Lange levertijden ASROCK!!!!

Layout Score: 4
Een kleine 2 jaar geleden heb ik voor mijzelf besloten een Game-PC te gaan bouwen. Dit heb ik gedaan omdat ik het gamen met de Playstation 3 zat was en wat beters wou. Achteraf gelukkig dat ik dat ding nog heb gehouden!

Ik heb alles in elkaar gezet en Windows erop geīnstalleerd, alles prima en net voor de release van Battlefield 3 klaar. Helemaal gelukkig battlefield 3 gaan spelen totdat mijn vriend waar ik altijd mee gamede een kapotte interne geluidskaart kreeg, met hetzelfde moederbord als ik. Dus na een paar weken weer een nieuwe. Inmiddels zaten we rond de kerst. Ik stop een USB stick voor school in mijn pc, BAM uit. Moederbord chipset stuk, okee weer een paar weken verder. Na deze ellende bijna een jaar zonder problemen gegamed.

Maar toen begon het weer. Computer starte niet meer op en videokaart reageerde niet meer. Weet terug. Bleek dat de videokaart het had begeven, en dat dit ook de chipkaart van het moederbord naar zn grootjes had geholpen. Nou jha jammer dan. Nieuw moederbord en videokaart en alles weer fijn... Maarja schijn bedriegt nog steeds niks, videokaart deed raar (eg. bluescreen HUGE FPS drops) dus weer terug. Videokaart weer kapot dus weer nieuwe. Maar nog steeds niet goed.

Inmiddels waren we al 2 maanden verder. Bleek nu dat het moederbord verkeerd getest was en dat dus ook kapot was. Weer een nieuwe. En eindelijk na 3 maanden weer een werkende pc. Helaas heb ik nog steeds niet de goede specs. en weer, mijn vriend heeft met hetzelfde moederbord weer dat zijn schijven niet meer gelezen worden. Jaja, ik geloof het wel.

Ik probeer deze pc maar uit te fuseren en ga dan wel weer verder kijken. En wat mijn Playstation betreft die had ik helaas weer eens hard nodig in de 3 maanden dat mijn pc weg moest!!!!

Overal is dit dus niet echt een slecht moederbord maar helaas heeft hij veel te veel kuren en Asrock mag zeker wat doen aan hun levertijden en productreparaties, echt een RAMPENPLAN.

Heb jij ook een ASRock Intel P67 P67 Pro3 SE?

Jammer dat het bij je RMA fout is gegaan, kan helaas altijd gebeuren.
Mijn Asus p8p67 RMA duurde 8 weken en daar was niets geks gebeurd.

Moraal van het verhaal, voor korte RMA==> Gigabyte==> Repaircentrum in Nederland i.p.v. Oostblok of verder.

op zijn best een matige review.
Kweet, maar helaas licht het ook aan het moederbord want zo vaak met 1 type moederbord bij 2 mensen dat is op zn mist een beetje vreemt. En dit is mijn eerste revieuw in een paar jaar weer. Dus weer een beetje inkomen :P