Specificaties 10" (1280x800), Android 4.1, WiFi - Bekijk alle specificaties

Yarvik TAB10-201 Xenta 10" Zwart Review

Bramzie 8 maart 2013, laatste update op 23 december 2014, 45 views

Yarvik TAB10-201 Xenta 10" Zwart

goedkoop is duurkoop

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• de touch kan beter. ik heb menig tablet in mijn hand gehad waar de touch het stukken beter van deed. als je iets in moet typen of een tabblad wil openen in chrome op de tablet dan heb je eigenlijk gewoon een probleem.
  • EDIT* 09-07-2013
  • Tablet is een aantal keer terug gestuurd, na de 3e keer heb ik om cashback gevraagd.

Inmiddels begonnen aan mijn 2e tablet.. de eerste was meteen vanuit de doos al beschadigd en heb ik dus terug gestuurd.

EDIT* 09-07-2013
Inmiddels 3 x een nieuwe tablet gehad. heb om cashback gevraagd. tablet heeft steeds andere kuren. raad de tablet toch niet aan.
1e keer: touch van de tablet werkte niet
2e keer: de tablet wil niet meer opladen
3e keer: irritante toon bij audio cable wanneer de tablet op de oplader zit. ook in de linkerbovenhoek hoor je een zoem die continue door gaat.

Heb jij ook een Yarvik TAB10-201 Xenta 10" Zwart?

negatief punt is toch wel de touch van de tablet.. die werkt niet zoals ik zou willen dat hij werkt. bij het typen van een e-mail is dit vrij frustrerend. voor games e.d. is de tablet prima, en ook voor het kijken van uitzendinggemist etc.
Edit: 09-07-13 Tablet is meerdere malen defect geraakt. terug gestuurd en cashback gevraagd. ik raad deze tablet niet aan. de specs zijn mooi maar de kwaliteit is om van te huilen.