Parrot Asteroid Review

Paco_NL 6 maart 2013, 1.035 views

Parrot Asteroid

Pluspunten

• Werkt 100% met android telefoons!!
  • Goede carkit met externe microfoon
  • Persoonlijke smaak: erg mooi design
  • Scherm is helder en mooi scherp
  • Alles wijst voor zich in gebruik en omgang
  • SD kaart eenmaal inlezen en daarna snel!
  • Internet radio!!
  • Gewone dim grote, maar niet de diepte, deze is slechts +- 10 cm!!

Minpunten

• Warmte van de radio (niet echt een nadeel vindt ik persoonlijk)
  • Verder (nog) geen negatieve punten gevonden

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik ga geen hele uitgebreide review schrijven, slechts verbeter punten van de vorige review van lonewolf2nd.

In de review van lonewolf2nd, wordt gepraat over de slechte ondersteuning voor android smartphones tbv internet via bluetooth. Dit is ondertussen waarschijnlijk verholpen, want ik heb er geen problemen mee, je kunt gewoon aanvinken dat je internet via bluetooth wil tetheren, en werken!

De subwoofer is apart aan te sturen en bij een bepaalde frequentie op te laten houden.

De warmte van het schermpje is er nog steeds, maar naar mijn inzien, geen nadeel.

Ik heb geen ervaring met de apps.

Verder ben ik erg positief over dit apparaat, mooi helder geluid

• Fusion actieve sub: CS-AT1100

Heb jij ook een Parrot Asteroid?

Hey bedankt voor je review... Ik ben benieuwd of je behalve je subwoofer ook je gewone luidsprekers bij een bepaalde frequentie kan laten ophouden.. dus dat je het zo kan instellen dat je sub doorgaat waar je fronts eindigen?
Ja, in de equalizer kan je zo instellen voor je normale boxen, en de aparte sub-out kan je ook zo regelen.
Hoi Paco_NL, bedankt voor je update ten opzichte van lonewolf2nd :) Heb jij toevallig al wat ervaring met het probleem dat de Asteroid regelmatig vast schijnt te lopen? Ik kijk wel eens op het UK forum van de Parrot Asteroid om te zien of dat al opgelost is, maar zie nog heel regelmatig dat er veel mensen zijn met dit euvel.

Het zou voor mij dé autoradio bij uitstek zijn als ze dat op konden lossen namelijk! :D De meeste autoradio's vind ik er persoonlijk behoorlijk "meukig" uit zien, en qua carkit en SD-card/AD2P ondersteuning komt hij het dichtst in de buurt bij wat ik wil :)
Nee heb nog geen vastlopers gehad, slechts 1x dat hij opnieuw opstarte. Gebruik hem 2 uur per dag.