Samsung 840 120GB Review

Liegebeest 5 maart 2013, 2.399 views

Samsung 840 120GB

Pluspunten

• Bij het uitpakken viel de SSD uit m'n handen, 1.5m op de grond. Geen centje pijn, lang leve solid state!

Minpunten

Vooralsnog kan ik weinig zeggen over de Samsung 840 120GB, behalve dan dat zij aan al onze verwachtingen voldoet.

Het is de eerste SSD die we ooit hebben gekocht, dus het snelheidsverschil was opzienbarend. De Macbook uit 2008 waar ze nu in zit heeft middels een simpele upgrade een tweede leven gekregen! Om de ruimte was het niet te doen aangezien er maar 70GB in gebruik was, maar de snelheid van het systeem is verbeterd. Het voelt weer als een redelijk nieuw systeem.

We zijn geen diehards, dus benchmarks en dergelijke zullen we niet doen. De vraag was puur: "is ie snel genoeg voor vrouwlief?". En dat is ie!

Heb jij ook een Samsung 840 120GB?

Hahaha, dit is een prachtige review, hahahaha, De vraag was puur: "is ie snel genoeg voor vrouwlief?". En dat is ie!, geweldig ;)
hahaha, oude macbook+ nieuwe ssd= overpowerdsnellemacbook :P
Nee hoor, niets "over powered snel". Gewoon "weer lekker snel".