Canon Pixma iP 4600 Review

Timelezz 5 maart 2013, 230 views

Canon Pixma iP 4600

Pluspunten

• De drivers zijn eenvoudig te vinden op de website.
  • Printer geeft zelf aan wanneer de inktpatronen leeg zijn, en laat vervolgens zelfs zien welke er dan in moeten.
  • Dubbelzijdig printen gaat automatisch waardoor je niet zelf nog handmatig een stapel hoeft in te voeren.
  • Inktpatronen zijn relatief goedkoop, vergeleken met de gemiddelde HP printer.
  • Slede is eenvoudig uit elkaar te halen, waardoor het goed meeneembaar is.
  • Printklep is eenvoudig in en uit te vouwen, waardoor je hem veilig op een plaats kan zetten.
  • Opties om de printer automatisch aan te laten gaan, of na 5 minuten automatisch uit te laten schakelen.

Minpunten

• Het printen gaat redelijk traag.

Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 4
Deze printer is in mijn bezit gekomen doordat ik hem van iemand anders heb overgenomen. Wie in deze tijd gewoon op zoek is naar een printer die gewoon print, heeft hier een goede deal aan. De printer heeft een mooi uiterlijk waardoor het goed in een huiskamer past. Het printen zelf gaat wel enigszins traag. Dus wanneer je kiest voor deze printer moet je geen ongeduld kennen. Omdat de printer nog goed meegaat, heb ik het idee dat het een degelijke printer is die lang mee kan gaan. Zelf heb ik meer ervaring met HP printers. Daarmee vergeleken werkt de software uitstekend. De driver heeft de acceptabele grootte van 10MB, en biedt daarvoor veel hulp tijdens het printen, zonder opdringerig te worden - wat bij HP nog wel eens het geval kan zijn.

Heb jij ook een Canon Pixma iP 4600?