Sony Xperia Z Zwart Review

ronaldm3 2 maart 2013, 2.399 views

Sony Xperia Z Zwart

Pluspunten

• Positieve punten:
  • Snelheid, dit is een monster van de hoogste regionen!
  • Scherm, tsja er is al zoveel over geschreven, 1080P in a phone really? Yeah!
  • Design, super dit kan je niet verwachten van een Samsung of HTC, ik vindt dat Sony een stap voorruit heeft gemaakt.
  • Software vindt ik echt veel volwassener dan b.v. de skin van Samsung en HTC!
  • De 2GB Ram vindt ik een enorm +punt.

Minpunten

• Grote van het toestel is niet een negatief punt maar een punt van gewenning.
  • Heb het toestel nu 5 uur en de accu is leger dan leeg.
  • Camera vindt ik binnen niet wereld's, dit zal ik morgen buiten nog eens testen en die foto's zal ik dan nog ffkes toevoegen.
  • 2 Dode pixels in het scherm :(!

Er was eens een zaterdag 2-3-2013.
Je komt uit je werk, haalt boodschappen en komt thuis.
Checkt de post in je brievenbus en aldaar een bezorggingsmelding, afgegeven bij de bovenburen. :)( echt?) (ja!)
Ik snelde me naar boven en haalde het pakket op.
Check check en ja het is de Z!

Dagen gingen er voorbij dat er op tweakers steeds meer uit lekte over dit toestel.
Weken gingen er voorbij dat wij moesten wachten op dit toestel.
En uiteindelijk vliegen er uren voorbij als je met het toestel aan het spelen bent.
Het is een wereld toestel!
Ik kom van de '5' en vindt het scherm echt fantastisch!

Waarom dit toestel als je al de iPhone 5 hebt?
Ik gebruik de Apple's al sinds de 4, en begin het OS een beetje zaai te vinden, dit neemt niet weg dat het niet werkt, sterker nog de manier waarop je op een iPhone je mail kan checken vindt ik fenomenaal.
Echter is email checken niet het enige wat je doet op je smartphone.
Ik ben sinds het begin al fan van Android en ik houdt er van om me telefoon naar eigen wens te kunnen aanpassen.

Ik heb vorig jaar wel een paar Android telefoons gehad( One X, S3 en S2.) die ik goed vondt werken, maar geen enkel toestel werkt zo fijn als deze Z(dit zal ongetwijfeld komen door de 2GB Ram).

• Apple iPhone 5.

Heb jij ook een Sony Xperia Z Zwart?

Heb hem ook sinds vrijdag, super toestel! Alleen de kleur zwart is niet echt zwart dat vind ik een beetje tegenvallen.

En batterij tsja dat probleem hebben al die smartphones, elke dag opladen.
Idd een beetje SmartPhone moet iedere avond aan het infuus.

Morgen eens ff bellen over de 2 dode pixels, je ziet het alleen op een zwart scherm maargoed.

Hoe bevalt ie bij jou en heb jij wel die headset erbij ontvangen?
Alleen in-ear koptelefoontjes. Voor de rest bevalt hij prima!

[Reactie gewijzigd door mkools24 op 5 maart 2013 15:49]