Specificaties 10,1" (1280x800), Android 4.1, WiFi - Bekijk alle specificaties

Point of View ProTab 3 XXL WiFi Zilver Review

mrdr 2 maart 2013, 835 views

Point of View ProTab 3 XXL WiFi Zilver

Pluspunten

• Het was een prima ding (als hij niet zou vastlopen)

Minpunten

• Loopt meerdere keren per uur vast.

Op basis van de reviews en beoordeling deze tablet besteld. Helaas liep hij vast nadat de eerste app (camera werd gestart. Vol goed moed dacht ik, dat ligt vast aan de firmware. De laatste versie opgehaald en geinstalleerd. Helaas bleek dit niet te helpen. De tablet loopt vaak vast, het lijkt te gebeuren als je wat sneller werkt, maar loopt dat echt vast.
Alles leek te werken, dus waardoor de vastlopers precies ontstaan is niet duidelijk. Als het aan de hardware lag, zou ik bij het updaten van de firmware een klacht hebben verwacht. Helaas kwam er geen enkele terug melding van het systeem, ook niet na opstarten.

Heb jij ook een Point of View ProTab 3 XXL WiFi Zilver?

Ook al is het een jaar geleden, ik begrijp niet dat je een review plaatst van een defect product..
ik heb de review geschreven, omdat er geen enkele aanwijzing was dat het product defect was.