Specificaties 3,3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson Xperia Ray Zwart Review

dnnz21Newbie 21 februari 2013, 427 views

Sony Ericsson Xperia Ray Zwart

Pluspunten

• compact toestel
  • helder scherm dat oo in zonlicht goed leesbaar is
  • gunstige prijs/prestatie verhouding
  • duidelijke software van Sony
  • relatief gunstig accu verbruik
  • snelle GPS fix

Minpunten

• touchscreen lijkt soms wat ongevoelig
  • wifi bereik is minder dan ik bij andere toestellen gewend ben
  • intern geheugen van 512 Mb is wat te krap

Ik heb de Sony Xperia Ray nu ongeveer een half jaar in gebruik. Ik heb speciaal voor dit toestel gekozen vanwege de relatief gunstige prijs en de compacte afmetingen.
Het toestel heb ik gekocht in een zogenaamde prepaidbundel van KPN, maar deze werden verkocht als unlocked, dus te gebruken met iedere provider. Ik was reeds in het bezit van een Vodafone abbonement, dus deze kon ik direct gebruiken. Uit de doos wordt de Xperia Ray standaard geleverd met Android 2.3. Het is de moeite om het toestel van te voren te upgraden naar Android ICS 4.0, aangezien deze wat meer functionaliteit biedt en in het dagelijks gebruik wat prettiger te bedienen is.

Heb jij ook een Sony Ericsson Xperia Ray Zwart?