QNAP TS-459U-RP+ Turbo NAS Review

shiningstar_nl 21 februari 2013, 532 views

QNAP TS-459U-RP+ Turbo NAS

Kwaliteit voeding Score: 5

Beste aankoop ooit als je het mij vraagt.
Ik heb deze Qnap nu 2 jaar denk ik en host hier websites op, store mijn media, schrijf backups er naar weg, gebruik de print server en de iscsi laat ik ook niet et rust.
Allroud een heel stabiel systeem met uitgebreide mogelijkheden met het qpkg systeem en nog veel uitgebreider als je er wat dieper in duikt en via ssh het systeem beheerd.
Het opzetten van het systeem is een snel, makkelijk en gestroomlijnd proces.
Ik werk al langere tijd in IT en heb een jaar als systeembeheerder gewerkt en ben bekent met de high end opslag systemen van HP Dell en Intell. Tegenover die systemen is dit een minder krachtig platform maar voor de prijs zeker een aanrader.
Ik gebruik de iscsi voor storage vanaf andere servers en de snelheden zijn ongelofelijk en je hebt bijna niet door dat et over het netwerk gaat en niet naar een HDD.

Al met al een geweldig product met een hele grote community op het qnap forum (http://forum.qnap.com)

Heb jij ook een QNAP TS-459U-RP+ Turbo NAS?