Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart Review

Eliasvdk 20 februari 2013, 1.020 views

Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart

Pluspunten

• 1. De S-Pen (stylus) waar je super veel leuke en handige dingen mee kan.
  • 2. De snelheid de 1,4 GHz Quad Core processor doet her erg goed.
  • 3. De camera's alleenbei de camera's (back en front) doen het goed ook in minder licht.

Minpunten

• 1. De omhuizing die is van plastic (polycarbonaat) dat zorgt voor veel goed zichtbare vingeravdrukken en krasjes.
  • 2. Het scherm is LCD en helaas geen Super Amoled.

Wij hebben nu al een tijdje de Galaxy Note 10.1, en ik moet zeggen dat het een uitermate goede tablet is. Hij heeft een goede processor en accuduur en met de S-Pen (de stylus) is hij nog beter en heeft hij nog coolere features. Dat vond ik al met Android 4.0, maar nu hij een update naar Android 4.1 heeft is ie nog fantastischer. Het scherm is LCD, dat is een beetje jammer, maar je kan het wel heel fel maken waardoor je het buiten ook goed kan zien. Ook een goede back-en-front camera. En een stevige omhuizing helaas van plastic.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart?