Specificaties Dual core @ 3GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E8400 Boxed Review

qizu 20 april 2008, laatste update op 20 april 2008, 2.395 views

Intel Core 2 Duo E8400 Boxed

Pluspunten

• Gemakkelijke te overclocken
  • Lage vcore

Minpunten

• Geen ofc

Mijn C2D e8400 story,

Nou ik had deze c2d dus bestelt bij empc. Hij was niet snel leverbaar en daarom moest ik 3 weken wachten tot ik een telefoontje kreeg dat ik er 1 kon krijgen. Alleen wel met bij betaling want het zou nog ong 2 tot 3 weken duren tot dat zijn hem binnen hadden. Alleen deze met bij betaling die van een andere shop uit belgie komt kon ik hem binnen 3 dagen binnen hebben. Uiteidelijk heb ik het bijbetaalt en had ik em binnen 2 dagen binnen.

Nou meteen uitpakken natuurlijk. Was gewoon standaart doos prima ingepakt! (toen moest ik ff weg s'middags terug) nou ik had em meteen ingebouwt op me ook nieuwe Asus P5K En in me nieuwe Antec Nine Hunderd met een Arctic Freezer 7 Pro er op.

Nou heb em nu over geclockt op 4000mhz stabiel(9uur Orthos). met een Vcore van 1.4000(cpuz geeft 1.370 aan) Wat denk ik wel lager kan.multiplyer van 9 x 445
Temps Full load = 56graden Normaal = 38graden
Heb ook nog Superpi gedraait Screenshot 1 en nog Orthos screenshot 2
En nog een Superpi test op 3600mhz met standaart vcore multi van 9x400
Temps Full load = 50graden Normaal = 35graden Screenshot 3

Ik ga niet verder OCen vind het eerst zo wel goed. En probeer een lagere vcore te behalen. En post later nog wel wat 3dmarks scores

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E8400 Boxed?

Reviews door de redactie

Meer advertenties

Wat een leesgenot, not. Typfouten en het ziet er uit als een overkloklog. Daar is het hier niet voor bedoeld :)
Waarom vind je Temperatuur en prijs niet goed?

Beetje wat meer uitleg geven he, kijk eens naar de andere review van de E8400
prijs omdat ik nog moest bijbetaalen en temps omdat ik idle hoog vind want standaart op 3000 mhz is hij idle 35 en full load 50 wat ook nog hoog is
nee dat is niet hoog, en net alsof de processor minder word als jij er meer voor moet betalen. je brabbelt echt.
Je review nodigt niet echt uit om te lezen. Gebruik kopjes om je review overzichtelijk te maken, zodat een ieder in een oogopslag kan zien waar het volgende stuk over gaat... :)
Het is bijna niet te lezen en het stikt van de spelfouten, let eens op je d' en t's. Het is besteld, bijbetaald, standaard en ingebouwd, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan !
tempratuur is niets byzonders en je hebt nou ook niet echt een top cooler er op zitten.
Dit is ongelooflijk. Ga eerst eens terug naar school om de Nederlandse taal wat beter onder de knie te krijgen in plaats van met computers te spelen. 23 spelfouten / vormfouten in dit kleine stukje tekst. En ik heb er nog een paar door de vingers gezien.
En nee, dit valt niet onder lees- en schrijfafwijkingen.
Kud! d of t zit niet te mekkeren! :)
Ook ik vind de de inhoud van deze review niet zo bijster maar iemand afzeiken om zijn taalfouten vind ik nu ook niet nodig.
Wel vraag ik me af om met de standaard boxed cooler niet bijna dezelfde waardes waren verkregen.
Gozer, je hebt een CORETEMP van 56 graden zie ik (CoreTemp staat aan op 56)
Misschien moet je je CPU temp even checken.
Processor heeft 2 temps: CoreTemp, CPU temp.
Core=altijd warmer en moet je niet naar kijken
CPU=Tja, de "goeie" reading. Kijk even met de nieuwste Speedfan wat je CPU temp is onder Full Load.